www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
У центрах обслуговування платників Західно-Донбаського управління надано більше 12600 безоплатних адміністративних послуг
Версія для друку Написати листа
У центрах обслуговування платників Західно-Донбаського управління надано більше 12600 безоплатних адміністративних послуг

Впродовж січня-березня поточного року в Центрах обслуговування платників Західно-Донбаського управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області громадянам та представникам бізнесу надано 12632 адміністративні послуги.
Найбільша їх частина, а саме 5972 – це надання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків. Також, видано 3752 картки платника податків та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, зареєстровано 400 платників єдиного податку та видано 877 витягів з реєстру платників єдиного податку, 307 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються податковими органами.
Крім цього, реєстрацію 436 книг обліку доходів та витрат платника єдиного податку, 379 книг обліку розрахункових операцій, 144 реєстраторів розрахункових операцій та 84 розрахункових книжок.
До уваги платників! В зв'язку зі спалахом і розповсюдженням корона вірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій податківці Західно-Донбаського управління рекомендують платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби та максимально вирішувати питання дистанційно (онлайн або поштою).
Засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області з початку року надано 83,7 тис. адміністративних послуг

При державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують 37 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Центрами забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг.
Загалом у січні – березні 2020 року працівниками ЦОП опрацьовано 85,4 тис звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, з яких 83,7 тис – надано адміністративні послуги.
З переліком адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги».
У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу СОVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій режим роботи ЦОПів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області змінено.
Наполегливо рекомендуємо платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби! Особливо, якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (он-лайн або поштою).
Режим роботи центрів обслуговування платників Дніпропетровської області на період карантину розміщено на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі - «Діяльність» / «Адміністративні послуги» / «Адміністративні послуги, що надаються ГУ ДПС» за посиланням https://dp.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/ .
Також, ви можете переглянути відеоуроки, які оприлюднені на порталі ДПС України з роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/ .

Надавали у 2019 році послуги з репетиторства – задекларуйте доходи!


Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, якщо викладач, який надає послуги репетиторства, не є фізичною особою – підприємцем, зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та сплатити податок (збір) із таких доходів.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2019 рік таким викладачам – репетиторам слід подати особисто за місцем податкової реєстрації або уповноваженою на це особою, надіслати поштою чи онлайн з використанням ключів електронно - цифрового підпису. Ця декларація надається за новою формою, яка введена в дію з 1 січня та затверджена наказом Міністерства фінансів України від 25 квітня 2019 року №177 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

Доходи від репетиторства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 %. Також із вказаних доходів відраховується військовий збір за ставкою 1,5 %.

Під поняттям «репетиторство» мається на увазі: підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових та дипломних робіт тощо.

Звертаємо увагу, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 533-IX термін подання річної декларації про майновий стан і доходи продовжено до 1 липня 2020 року. Суму податкового зобов’язання, яке платниками визначено до сплати, необхідно сплатити до 1 жовтня 2020 року.

Довідково: з інформацією, як заповнити декларацію про майновий стан і доходи громадян можливо ознайомитись у відеоуроці від податкової № 1 за посиланнями:

https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/5977.html
https://www.facebook.com/TaxUkraine/videos/1407838859418903/
https://www.youtube.com/watch?v=YOhECvfE0Z4



ФОП - роботодавець оформлює трудові відносини відповідно до закону

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що порядок оформлення трудових відносин однаковий для всіх роботодавців: як для юридичних осіб так і для фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП).
Статтею 21 Кодексу законів про працю України визначено (далі –КЗпП), що трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, ФОП, які є роботодавцями, також необхідно укладати трудові договори з найманими працівниками.
Порядок укладення трудового договору регулюється ст. 24 КЗпП, якою зокрема, визначається, що трудовий договір укладається в письмовій формі. При укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт чи інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Трудовий договір вважається укладеним лише після підписання його роботодавцем і працівником та оформлення наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу.
Статтею 24 КЗпП передбачено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Повідомлення про прийняття працівника – важлива складова оформлення трудових відносин.
До початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, оформленим наказом, потрібно подати повідомлення до ДПС України за формою, встановленою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» із змінами в один із таких способів:
► засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
► на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
► на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор