www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 23 липня 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Новини
У Петропавлівській райдержадміністрації відбулося засідання колегії
Версія для друку Написати листа
27 червня 2018 року у Петропавлівській райдержадміністрації відбулося засідання колегії за участі в.о. голови райдержадміністрації І.В. Савінської, заступника голови райдержадміністрації Н.Л. Шевченко, керівника апарату райдержадміністрації І.В. Солонець, начальника фінансового управління Н.Г. Тимченко, голови постійної бюджетної комісії Петропавлівської районної ради Л.В. Каніболоцького, працівників структурних підрозділів районної державної адміністрації.


Про підготовку сільськогосподарських підприємств району до збирання врожаю ранніх зернових культур доповіла в.о. начальника відділу АПК Петропавлівської райдержадміністрації О.П. Корнієнко



"...На полях району дозріває врожай ранніх зернових культур. Але ніхто з нас не візьметься зробити бездоганно точний прогноз майбутнього врожаю, бо кожен пам’ятає давню народну мудрість «Не той хліб, що на полі, а той, що в коморі». На сьогоднішній день скошено - 480 га ячменю озимого з валовим збором -912 тонн урожайність -19,0 ц/га, ми бачимо як погодні умови вплинули на врожвайність.
Згідно з робочим планом збирання сільськогосподарських культур за всіма категоріями господарств, хліборобам району потрібно зібрати ранніх зернових та зернобобових культур на площі 39758 га, в тому числі:
озимої пшениці – 24909 га
озимого ячменю – 1900 га
ярого ячменю – 12000 га
вівса – 407 га
гороху – 542 га.
Крім того, потрібно зібрати озимий ріпак на площі 4015 га. Всі посіви знаходяться в доброму та задовільному стані.
Незважаючи на високі ціни на матеріально технічні засоби, господарства району знайшли можливість завершити весняно-польові роботи з дотриманням технології вирощування сільськогосподарських культур.
У цьому році практично на всій площі посіву озимих культур проведено підживлення мінеральними добривами, в більшості господарств посіви озимих та ярих колосових культур оброблені засобами захисту рослин .
Всім відомо, що своєчасне збирання врожаю його доробка в значній мірі залежить від готовності до роботи машинно-тракторного парку та його матеріально-технічного забезпечення.
На збиранні зернових культур урожаю 2018 року буде працювати 163 комбайни, технічна готовність їх складає 100%. Середнє навантаження на зернозбиральний комбайн ранніх зернових культур та ріпаку складає 268 га. Господарствами були закуплені комбайни іноземного виробництва, які відрізняються більшою виробничою потужністю збирання врожаю буде проведено в оптимальні строки (11 днів), при сприятливих погодних умовах, а для господарств в яких не вистачає власних потужностей доцільно заключити договори з підприємствами, які надають послуги зернозбиральною технікою. Дослідження Інституту зернового господарства говорять, що лише в перші 5-6 днів після дозрівання врожайність зернових, зокрема пшениці, не знижується. А збирання вже через 10 днів після достигання призводить до втрат 27% — 29% зерна на кожному гектарі. Разом з цим, зменшується і якість зерна. Отже, період збору ранніх зернових культур повинен бути якомога стислішим.
Важливим питанням під час збирання врожаю – є якість виконаних робіт, яка повністю залежить від технічного стану зернозбиральної техніки. Сьогодні вже не потрібно аналізувати, як проведено технічну підготовку комбайнів та іншої техніки, яка буде задіяна на збиранні врожаю. Тому, що всі сільгоспвиробники навчилися цінувати результати своєї праці і рахувати кожну копійку, вкладену в свою справу.
Не менш важливим є питання підготовки до роботи механізованих токів, наземної зернозбиральної техніки і сушарок, складських приміщень для зберігання зерна.
Актуальним питанням на сьогодні є забезпеченість господарств паливно-мастильними матеріалами. Для проведення комплексу збирання і післязбиральних робіт потрібно 2550 тонн дизпалива, 230 тонн масла, 600 тонн бензину, Якщо великі господарства заготували раніше та в змозі оперативно закупити і завести ПММ, то занепокоєння викликають дрібні фермерські господарства, де відсутні умови зберігання, а ціна на дизпаливо, як ніколи висока.
Найважливішим завданням керівників господарств– це забезпечення надійності охорони праці, своєчасне проведення профілактичних заходів.
У цьому році пройшли навчання з питань безпечного проведення робіт з пестицидами та агрохімікатими 56 чоловік ,які отримали допуски на право роботи з пестицидами та агрохімікатами . У 2016 році проходили навчання з охорони праці 55 чоловік та 3 чоловіка у 2018 році ,які отримали посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці , термін дії яких становить 3 роки.
Тим господарствам де недостатньо приділено увагу питанням охорони праці, де на забезпечення заходів з охорони праці виділено мізерні кошти, а керівники і спеціалісти відповідальні за охорону праці не пройшли навчання, ще є час виправити становище, пройти навчання самим і навчити підлеглих безпечним умовам праці.
Необхідно звернути увагу на питання недопущення спалювання стерні і пожнивних залишків, особливо поблизу населених пунктів, лісопосадок та в межах охоронної зони високовольтних ліній електромереж усіх класів напруги.
Керівники господарств – досвідчені люди, які знають, що продукція сільського господарства – це продовольча безпека держави, тому повинні відповідально віднестися до цього і незважаючи на всі негаразди, зробити все можливе для отримання високоякісної продукції сільського господарства..."

Про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2018 року Петропавлівської районної державної адміністрації доповіла провідний інспектор сектору правово абезпечення та по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрації Ю.А. Бабіна.
У своїй доповіді вона зазначила наступне: " Районною державною адміністрацією протягом першого півріччя 2018 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

...
Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 92 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року на 12 звернень менше (І півріччя 2017 року – 104 звернень).
Із загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації 91 – письмове (проти 99 у 2017 році, зменшення склало 8,1 %), 27 з них, отриманих під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, що на 2 звернення більше, ніж у І півріччі 2017 року (25 звернень).
Від вищих органів виконавчої влади, до яких звернулися жителі району, на розгляд та виконання надійшло 64 звернення, що на 15 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року - 79. Зокрема, із Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 3, з державної установи «Урядовий контакт-центр» - 47, з контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської області» - 14. По відношенню до 2017 року зменшення склало 19 %.
Як свідчить моніторинг надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень до райдержадміністрації (37 звернень) надійшло від жителів смт. Петропавлівка.
Протягом першого півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 6 повторних звернень громадян, що складає 7 відсотків від загальної кількості звернень за цей період.
Насамперед, актуальними для жителів району залишались питання соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров’я та аграрної політики.
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту – 21 (22,8 відсотка). Громадян турбували питання надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій, отримання соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю перебувають питання комунального господарства – 16, або 17,4 відсотка від загальної кількості питань. Актуальними залишалися питання щодо якості надання житлово-комунальних послуг, а також необхідності проведення ремонту та фактів незадовільного утримання житлового фонду і прибудинкових територій.
Третє місце за актуальністю посіли питання охорони здоров’я – 9 (9,9 відсотка). У цій тематичній групі громадяни найчастіше порушували питання щодо надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками в рамках державної програми "Доступні ліки"
Четверте місце за актуальністю посіли питання аграрної політики і земельних відносин – 8, або 8,7 відсотка від загальної кількості питань. У цій тематичній групі громадяни порушували питання щодо індивідуального землекористування і присадибного господарства, приватизації земельних ділянок, розрахунків за здані в оренду паї, діяльності окремих сільгосппідприємств.
Серед актуальних у зверненнях громадян до райдержадміністрації можна відзначити питання: діяльності органів місцевого самоврядування − 8 питань (8,7 відсотка), роботи транспорту та зв’язку – 7 (7,6 відсотка).
Голова районної державної адміністрації та його заступники приділяють велику увагу письмовим зверненням пільгової категорії громадян, безпосередньому спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих прийомів, гарячих телефонних ліній спілкування із громадянами, що в свою чергу стало для жителів району реальним засобом звернутися задля вирішення нагальних проблем або висловлення пропозицій з питань, що їх турбують, та відіграють важливу роль у посиленні довіри до влади.
Для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонує постійно діюча Гаряча телефонна лінія Петропавлівської районної державної адміністрації, яка надає можливість мешканцям району безпосередньо вирішувати нагальні питання з представниками влади.
З метою сприяння громадянам у вирішенні їх проблемних питань в райдержадміністрації проводились засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, рішення комісії оформлювались відповідними протоколами.
За звітний період розглянуто стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації за п'ятьма зверненнями.
З метою надання методичних консультацій щодо дотримання вимог чинного законодавства з питання звернень громадян листом голови Петропавлівської райдержадміністрації визначено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у селищній та сільських радах Петропавлівського району за І півріччя 2018 року. Сектором правового забезпечення та по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрації протягом І півріччя 2018 року здійснено перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян у Петропавлівській селищній раді, Лозівській, Осадченській, Олександропільській сільських радах та Миколаївській ОТГ.
Найбільше звернулося громадян до Петропавлівської селищної ради – 87 звернень; Олександропільської сільської ради – 86 звернень; Осадченської сільської ради – 85 звернень; Миколаївської об'єднаної територіальної громади - 32; Лозівської сільської ради – 15.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у розділі «Прийом громадян» (http://www.petropavl-n.dp.gov.ua/OBLADM/petropavl_rda.nsf/docs/ 102DEB4E02EF B8C225758C00075D0A?OpenDocument) щоквартально оприлюднюються узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян, а також розміщено контактні дані, як громадянину звернутися до Петропавлівської райдержадміністрації, графіки особистого прийому громадян та проведення прямих телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації тощо.
У Петропавлівській райдержадміністрації організований і постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян працівниками сектору правового забезпечення, в результаті якого громадяни можуть бути направлені до посадових осіб, до сфери діяльності яких належать порушені питання, або записані на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації.
Часто позитивне вирішення питань, з якими звертаються до першої інстанції заявники, залишається на низькому рівні, тому з невирішеними проблемами вони звертаються до вищих органів влади.
Шановні керівники, будь ласка вживайте всі можливі заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань, для задоволення законних вимог заявників, надавайте у встановлені законодавством строки письмові відповіді авторам звернень за результатами їх розгляду. Під час надання відповіді на звернення, особливу увагу приділяйте саме тій проблемі, з якою звертається людина, відповідь повинна бути конкретною та максимально повною, обов’язково потрібно вказувати реальні строки вирішення питання, якщо терміново зробити це неможливо.
Сьогодні влада відводить особливу роль зверненням громадян до керівників виконавчої влади у забезпеченні законності й правопорядку, в додержанні прав і свобод громадян, тому підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері сприятиме забезпеченню соціально-політичної та економічної стабільності в районі в складних умовах сьогодення. Тож давайте не гаяти часу а спрямовувати наші зусилля на подальше вдосконалення роботи із зверненнями громадян як одного із напрямків поліпшення соціально-політичної ситуації в районі.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи."

(за матеріалами засідання колегії Петропавлівської райдержадміністрації)

Провідний спеціаліст з інформаціної діяльності та зв'язків з громадськістю райдержадміністрації В.О. Киця



Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор