www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
У лютому роботодавці офіційно зареєстрували майже 400 тис. найманих працівників
Версія для друку Написати листа

У лютому роботодавці офіційно зареєстрували майже 400 тис. найманих працівників

Протягом лютого 2020 року роботодавцями подано 223,2 тис. повідомлень про прийняття на роботу 399,7 тис. найманих осіб. Це на 10,6 % більше, ніж у лютому попереднього року (361,4 тис. найманих осіб) та на 2,5 % більше, ніж у січні цього року (390,0 тис. найманих осіб).
Крім того, значно зросла і кількість громадян, які офіційно зареєструвалися суб’єктами господарювання. Так, у лютому 2020 року їх кількість склала 31,6 тис. осіб, що на 51,9 % більше порівняно з лютим 2019 року (20,8 тис.) та на 51,2 % порівняно з січнем цього року (20,9 тисячі).
Така динаміка пояснюється якісною роз’яснювальною кампанією щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Зокрема, співробітники ДПС проводять активну роз’яснювальну роботу серед роботодавців та їх працівників щодо неприпустимості використання найманої праці без оформлення трудових відносин, виплати заробітної плати без оподаткування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
За результатами таких зустрічей у січні – лютому 2020 року роботодавцями подано 426,5 тис. повідомлень про прийняття на роботу 789,8 тис. найманих осіб. За відповідний період минулого року подано 396,4 тис. повідомлень про прийняття на роботу 740,6 тис. найманих осіб.
Найбільшу кількість повідомлень про прийняття на роботу подано роботодавцями у сфері:
роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами – 49,3 тис. працівників;
діяльності ресторанів, надання послуг мобільного харчування – 32,5 тис. працівників;
будівництва житлових і нежитлових будівель – 18,2 тис. працівників.
Також у січні – лютому 2020 року як суб’єкти господарювання зареєструвалися 52,5 тис. осіб, або на 34,3 % більше порівняно з відповідним періодом минулого року (39,1 тис. осіб).
«Завдяки спільним зусиллям з Держпрацею, Пенсійним фондом та іншими перевіряючими органами в січні у нас почала збільшуватися кількість повідомлень про укладення трудових договорів. Ми бачимо, що у лютому цей тренд продовжувався. На цьому не зупиняємося. Робота з легалізації зайнятості населення та детінізації заробітної плати триватиме. Це дозволить бюджетам різних рівнів отримувати додаткові надходження, а працівникам – соціальні гарантії», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

У лютому надходження до зведеного бюджету зросли на 10,5 млрд грн порівняно з минулим роком

У лютому 2020 року за платежами, що контролюються ДПС, до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 62,6 млрд гривень. Це на 10,5 млрд грн, або 20,1 % більше, ніж у лютому попереднього року.
З них до державного бюджету сплачено 38,2 млрд грн, що на 8,2 млрд грн, або 27,2 % більше відповідного показника минулого року. Місцеві бюджети отримали 24,4 млрд гривень. Це на 2,3 млрд грн, або 10,5 % більше, ніж у лютому 2019 року.
Загалом протягом січня-лютого 2020 року сальдо податкових надходжень до зведеного бюджету становлять 106,4 млрд гривень. Це на 15,1 млрд грн, або 16,6 % більше, ніж у січні-лютому минулого року. До державного бюджету надійшло 61,3 млрд грн (+ 10,4 млрд грн, або + 20,5 %), до місцевих бюджетів – 45,1 млрд грн (+ 4,7 млрд грн, або + 11,6 %).
Найбільшу роль у наповненні зведеного бюджету відіграють надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, які за січень-лютий становили 44,2 млрд грн, що на 5,5 млрд грн, або 14,3 % більше надходжень січня-лютого попереднього року.
«Такий приріст забезпечено не лише за рахунок оподаткування заробітної плати, а й інших джерел доходів фізичних осіб. Це свідчить про зміну підходу до адміністрування цього бюджетоформуючого податку», – підкреслив Голова ДПС Сергій Верланов.

Ліцензування обігу пального: результати лютого

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410716.html повідомила, що протягом січня – лютого 2020 року Державною податковою службою проведено 472 перевірки мереж АЗС з виявлення порушень податкового законодавства та встановлення місць нелегальних заправок. По 58 об’єктах встановлено низку порушень та вже застосовано штрафних санкцій на суму 6,9 млн грн (0,5 млн грн у процесі застосування). Ще по 40 об’єктах зафіксовано демонтаж обладнання.
За перші два місяці цього року ДПС видано 10 131 ліцензію на провадження господарської діяльності в сфері обігу пального, в т. ч. 135 на оптову торгівлю, 681 на роздрібну торгівлю та 9 317 на зберігання. Якщо в січні було видано 1 700 ліцензій, то у лютому вже 8 431, тобто за цей період кількість виданих ліцензій зросла майже в 5 разів. При цьому припиняється діяльність суб’єктів господарювання, які порушують правила ведення діяльності в сфері обігу пального, – в лютому анульовано 351 ліцензію таких підприємств.
Така динаміка свідчить про ефективність боротьби з тіньовими ринками, яку ведуть податкова та правоохоронні органи під керівництвом Уряду та Прем’єр-міністра.
Державна податкова служба України вдячна платникам податків за почутий меседж щодо спільної взаємодії державного органу з платником в напрямі легалізації і прозорості ведення бізнесу на ринку обігу пального.

ДПС удосконалює електронний сервіс «Пошук акцизної марки»

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на наступне.
Державна податкова служба продовжує вдосконалювати електронний сервіс «Пошук акцизної марки», який стартував у лютому 2020 року та доступний за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark.
За результатами пошуку у користувачів з’явилась можливість повідомити відповідний територіальний підрозділ ДПС щодо відсутності інформації про марку акцизного податку.
Відправити повідомлення можливо без реєстрації на вебпорталі ДПС з відкритої частини електронного кабінету платника або авторизувавшись у кабінеті платника за допомогою ЕЦП.
Всі отримані повідомлення будуть розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства та нормативних документів.
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410710.html

До уваги платників ПДВ!

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок № 1165).
Відповідно до п. 12 Порядку № 1165 платник ПДВ має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою (додаток 5).
У Таблиці зазначаються:
► види економічної діяльності відповідно до КВЕД;
► коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником ПДВ, ввозяться на митну територію України;
► коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником ПДВ, ввозяться на митну територію України (п. 13 Порядку № 1165).
Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника ПДВ (п. 14 Порядку № 1165).
Згідно з підпунктами 15 та 16 Порядку № 1165 Таблиця з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня, яка приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці.
Відповідно до п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) визначено, що ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 Порядку № 1165, зокрема, якщо у ПН/РК відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з ДКПП, які зазначені у Таблиці, врахованій контролюючим органом, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Отже, Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом платника незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Подавати Таблицю з кожною квитанцією про зупинення реєстрації в ЄРПН ПН/РК, платнику податків не потрібно.

Продаж алкогольних напоїв на розлив: коли є відповідальність?

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці дозволяється тільки суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування та спеціалізованим відділам, що мають статус суб’єктів господарювання громадського харчування, суб’єктів господарювання з універсальним асортиментом товарів.
Норми встановлені ст. 153 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481).
Згідно з ст. 17 Закону № 481 до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі порушення вимог ст. 153 Закону № 481 – 6 800 гривень.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор