www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Інформацію щодо реквізитів електронного рахунку платник ПДВ може отримати через ІТС «Електронний кабінет»
Версія для друку Написати листа

Інформацію щодо реквізитів електронного рахунку платник ПДВ може отримати через ІТС «Електронний кабінет»

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників ПДВ на наступне.
Згідно з вимогами постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами) (далі – Постанова № 162) банки України зобов’язані були з 05.08.2019 до 31.10.2019 самостійно (не за ініціативою клієнта) здійснити зміну діючих рахунків, які відкриті в банках, та відкривати нові рахунки виключно відповідно до Національного стандарту України «Фінансові операції. Правила формування міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні (IBAN Registry:2009, NEQ) ДСТУ-Н 7167:2010», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 454, та додатка 2 до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 11 вересня 2017 року № 89 (зі змінами).
Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.09.2015 за № 1058/27503 (зі змінами), затверджені нові форми повідомлень (файли повідомлень підтипу V та T, файл-відповідь W) для подання банками інформації про зміну діючих рахунків на номери рахунків за стандартом IBAN.
Відповідно до п. 4 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 зі змінами та доповненнями, рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ (далі – електронний рахунок) – це рахунок, відкритий платнику ПДВ в Державній казначейській службі (далі – Казначейство), на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми ПДВ, на яку платник ПДВ має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов’язань з ПДВ.
Електронний рахунок відкривається платнику ПДВ Казначейством автоматично на безоплатній основі.
На виконання постанови НБУ № 162 відповідно до вимог стандарту IBAN Казначейством з 10.10.2019 по 31.10.2019 самостійно здійснено зміну (не за ініціативою клієнта) діючих рахунків, відкритих в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) та в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Інформацію щодо реквізитів електронного рахунку платник ПДВ може отримати через інформаційно-телекомунікаційну систему (ІТС) «Електронний кабінет» меню «Облікові данні»/«Дані про банківські рахунки», а також шляхом подання сервісного запиту J1302301/F1302301 «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» за допомогою програмного забезпечення для подання податкової звітності в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку.
Сума депозиту, яка повертається банком на розрахунковий рахунок
ФОП – «загальносистемника», до доходу не включається

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що об’єктом оподаткування у фізичної особи – підприємця (далі – ФОП) – «загальносистемника» є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП.
Норми визначені п. 177.2 ст.177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Згідно з п. 1.1 глави 1 Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 03 грудня 2003 року № 516 із змінами та доповненнями, вклад (депозит) – це кошти, які банк прийняв від вкладника або які надійшли для вкладника на договірних засадах на визначений строк зберігання чи без зазначення такого строку (під процент або дохід в іншій формі) і підлягають поверненню згідно із законодавством України та умовами договору.
Слід зазначити, що до складу загального оподатковуваного доходу ФОП зараховується виручка, що надійшла ФОП як в грошовій, так і в натуральній формі від провадження господарської діяльності, а саме:
► виручка у вигляді безготівкових грошових коштів, що надійшли на банківський рахунок чи в готівковій формі безпосередньо ФОП чи його працівникам на місці здійснення розрахунків;
► виручка в натуральній (негрошовій) формі;
► суми штрафів і пені, отримані від інших суб’єктів підприємництва за договорами цивільно-правового характеру за порушення умов договорів та інші доходи, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.
У разі, якщо сума депозиту повертається банком і зараховується на розрахунковий рахунок ФОП, то така сума не включається до складу доходу такої ФОП та не відображається у Книзі обліку доходів і витрат (далі – Книга) за умови, що на момент внесення на депозитний рахунок ця сума вже була відображена у Книзі та в платіжному дорученні було зазначено призначення платежу – виручка за певний період. Тобто, повторно зазначена виручка не включається до доходу ФОП.



До місцевих бюджетів надійшло 5 млрд грн плати за землю

Протягом січня – лютого 2020 року платники спрямували до місцевих бюджетів 5 043,0 млн грн плати за землю. Порівняно з відповідним періодом минулого року сплачена сума зросла на 5,2 %, або на 250,1 млн гривень. За січень-лютий 2019 року місцеві бюджети отримали 4 792,9 млн грн плати.
Найбільшу суму плати за землю – 92,8 %, або 4 680,2 млн грн сплатили юридичні особи. Порівняно з відповідним періодом минулого року це на 5 %, або на 223,7 мільйона гривень більше.
Фізичні особи поповнили місцеві скарбниці на 362,8 млн грн, що на 7,85 %, або на 26,4 млн грн перевищує показник минулого року.
Державною податковою службою проводиться робота з налагодження конструктивної співпраці між територіальними органами ДПС та органами влади на місцях.
Нагадуємо, що згідно з нормами Податкового кодексу України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення (державної реєстрації) права власності або права користування земельною ділянкою.
Юридичні особи – платники земельного податку самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня та подають податкову декларацію на поточний рік до податкових органів за місцезнаходженням земельних ділянок не пізніше 20 лютого поточного року. Це звільняє від обов’язку подавати таку звітність щомісячно.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор