www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
До бюджету надійшло 6,9 млн. грн. від реалізації майна, яке перейшло у власність держави
Версія для друку Написати листа
До бюджету надійшло 6,9 млн. грн. від реалізації майна, яке перейшло у власність держави

    Протягом січня-лютого поточного року від реалізації товарів, валюти та цінностей, що переходять у власність держави за порушення митного законодавства, до бюджету надійшло 6,9 млн. гривень. Про це повідомила директор Департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності ДФС Вікторія Стус.
    За її словами, переважну більшість суми складають надходження від зарахованих до Держбюджету валюти та цінностей, яких за вказаний період надійшло 3,1 млн. грн.
    «Від реалізації конфіскованого майна бюджет отримав 1,6 млн. грн., що майже на 20% перевищує показник відповідного періоду минулого року. Надходження коштів від реалізації митницями швидкопсувного майна, вилученого у справах про порушення митних правил, та майна, що підлягає поверненню за рішенням суду (власник не звернувся), становлять 0,1 млн. грн.», – розповіла Вікторія Стус.
    За вказаний період митницями також реалізовано та перераховано до бюджету 2 млн. грн. від реалізації товарів по закінченню термінів їх зберігання на складах митниць та товарів, розміщених у митний режим відмови на користь держави. Це вдвічі перевищує аналогічний показник минулого року.
    Крім того посадовець розповіла, що протягом січня-лютого 2017 року митницями через порушення митних правил вилучено та оприбутковано на склади митниць майно на загальну суму 61,7 млн. грн.
    Переважну більшість вартості вилучених товарів складають автотранспорт (23,9 млн. грн., або 38,7%), товари широкого вжитку (13,7 млн. грн., або 22,1%), обладнання та устаткування (6,6 млн. грн., або 10,7%).


    До уваги суб’єктів господарювання, які планують змінити систему оподаткування

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до норм підпункту 298.1.4 п.298.1 ст.298 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
    Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені у пункті 291.4 статті 291 ПКУ.
    До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1. «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу ХІV «Спеціальні податкові режими» ПКУ.
    Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву (п.п.298.2.1 п.298.2 ст.298 ПКУ).
    Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів (п.п.298.2.2 п.298.2 ст.298 ПКУ).
    З урахуванням вищевикладеного повідомляємо, що
    - 16 березня 2017 року – останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з другого кварталу поточного року та розрахунку доходу за попередній календарний рік
    - 21 березня 2017 року – останній день подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з другого кварталу поточного року.

    Актуально для платників податку на додану вартість!

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.03.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 №276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за №269/30137 (далі – наказ №276).
    У зв’язку із набранням чинності наказом №276 Державна фіскальна служба України у листі від 10.03.2017 №5953/7/99-99-15-03-02-17 «Про податок на додану вартість» (далі – лист ДФС №5953) повідомила наступне.
    Відповідно до пункту 201.1 статті 201 розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку на додану вартість (далі – ПДВ) зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.
    Абзацом другим пункту 201.10 статті 201 розділу V ПКУ визначено, що податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум ПДВ, що відносяться до податкового кредиту.
    Разом з тим, пунктом 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 31.12.2016 №1797-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797) зобов’язано Кабінет Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності Законом №1797 прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
    З метою недопущення порушення прав платників податку, створення комфортних умов для платників ПДВ, реєстрація в ЄРПН до 16.03.2017 (по 15.03.2017 включно) податкових накладних/розрахунків коригування за формою, яка була діючою до внесення змін наказом №276, не визначається як помилка, допущена при складанні податкової накладної, та не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною. Такі податкові накладні/розрахунки коригування є підставою для віднесення зазначених в них сум податку до складу податкового кредиту (за умови дотримання всіх інших вимог ПКУ щодо формування податкового кредиту).
    Лист №5953 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/71541.html

    Урядом затверджено базовий норматив відрахування частки прибутку на виплату дивідендів для господарських товариств

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 11.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №120 (далі – Постанова №120), яка опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.03.2017 №47.
    Постановою №120 затверджено базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2016 році (далі – базовий норматив) господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток) яких належать господарським товариствам, частка держави в яких становить 100 відсотків, у тому числі дочірніх підприємств (далі – суб’єкти господарювання), у розмірі 50%.
    Для публічних акціонерних товариств «Укргідроенерго» та «Державний ощадний банк України» затверджено базовий норматив у розмірі 30%.
    Відповідно до п.3 Постанови №120 суб’єктам управління корпоративними правами держави у разі невиплати до 1 липня 2017 року суб’єктом господарювання дивідендів за результатами його фінансово-господарської діяльності у 2016 році вжити заходів до розірвання контракту з керівником такого суб’єкта господарювання.


    Приймання документів та видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами: зміни – 2017

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213 (далі – Наказ №213), яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації).
    Рекомендації розроблені відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензії) у головних управліннях ДФС.
    Наказом №150 внесено зміни до наступних розділів Рекомендацій:
    «1. Загальні положення»;
    «2. Порядок приймання документів»;
    «3. Порядок розгляду та видачі документів».
    Так, зокрема, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):
    ● адреса місця торгівлі;
    ● перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:
    - модель,
    - модифікація,
    - заводський номер,
    - виробник,
    - дата виготовлення;
    ● реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.
    Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснює структурний підрозділ головного управління ДФС у такому порядку (п.3.2 розділу 3 Рекомендацій):
    - перевіряє відповідність поданих документів законодавству України;
    - здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;
    - перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо РРО даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;
    - здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);
    - приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;
    - проводить видачу ліцензії або дубліката;
    - вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.
    Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі (п.3.3 розділу 3 Рекомендацій):
    - недостовірності даних у поданих заявником документах;
    - невнесення плати за ліцензію;
    - невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;
    - невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензується.
    Платники податків, зареєстровані на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
    Наказ №150 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/71536.html

    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор