www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
З січня по травень 2017 року ДФС Дніпропетровщини видано понад 5,7 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами
Версія для друку Написати листа
З січня по травень 2017 року ДФС Дніпропетровщини видано понад 5,7 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами

    За п’ять місяців 2017 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано 5714 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами. Загалом, станом на 1 червня поточного року у Дніпропетровській області діє 12846 ліцензій по 4904 суб’єктах господарювання.
    Крім того, ведеться систематичний контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі. В результаті, з початку 2017 року призупинено дію 1038 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу.
    «Слід зазначити, що з початку поточного року, за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових виробів було анульовано 1090 ліцензій, у тому числі 34 ліцензії за порушення законодавства в частині продажу зазначених товарів особам, які не досягли 18 років», – повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.


    Дніпропетровською митницею ДФС через «єдине вікно» оформлено понад 10 тис. декларацій

    Дніпропетровська митниця ДФС повідомляє, що з 1 серпня 2016 року на митній території України працює електронна система обміну даними між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами "єдине вікно", яка спрощує процедури митного та інших видів контролю, а також сприяє усуненню можливостей для корупції.
    У січні-травні 2017 року з використанням порядку інформаційного обміну за принципом «єдиного вікна» на Дніпропетровській митниці ДФС оформлено понад 10 тис. митних декларацій, на підставі електронних заявок, поданих підприємствами для проведення видів державного контролю, а це приблизно 22% від загальної кількості митних декларацій, оформлених за 5 місяців поточного року.
    За період з 01.01.2017 по 24.05.2017 Дніпропетровська митниця ДФС посідає вагоме місце за кількістю митних оформлень товарів за принципом «єдиного вікна». Спостерігається тенденція збільшення обсягів загальної кількості оформлених митних декларацій від 0,4% до 22%.
    На теперішній час на території Дніпропетровської області (у зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС), функціонують 16 місць митного оформлення. Із них 13 місць митного оформлення визначені та, відповідно, обладнані для роботи із застосуванням принципу «єдиного вікна».
    З метою оптимізації та прискорення експортно-імпортних операцій, створення сприятливих умов для розвитку зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровська митниця ДФС пропонує всім суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності здійснювати митне оформлення товарів за принципом «єдиного вікна».

    Про розрахунок сум податкових зобов’язань

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 22.05.2017 №12767/7/99-99-19-01-01-17 (далі – лист ДФС №12767) повідомила про порядок розрахунку сум податкових зобов’язань, які виникають при випуску товарів, поміщених у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами, у вільний обіг на митній території України або передачі таких товарів у користування іншій особі.
    Лист №12767 з додатком до нього, в якому наведено приклади заповнення графи 47 МД щодо нарахування мита, податку на додану вартість та процентів з сум податкових зобов’язань, розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням
    http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/mitne-zakonodavstvo/listi/72136.html

    Чи сплачують фізичні особи – підприємці, призвані на військову службу, податок на доходи фізичних осіб?

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській повідомляє.
    Відповідно до п.25 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) самозайняті особи (фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність), які мали або не мали найманих працівників, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду, визначеного Законом України від 21.10.1993 №3543-XII «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» зі змінами та доповненнями, на весь період їх військової служби звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» ПКУ.
    Підставою для такого звільнення є заява самозайнятої особи та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до органу доходів і зборів за місцем податкової реєстрації самозайнятої особи протягом 10 днів після її демобілізації. Якщо демобілізована самозайнята особа перебуває на лікуванні (реабілітації) у зв’язку з виконанням обов’язків під час мобілізації, на особливий період, заява і копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, подаються протягом 10 днів після закінчення її лікування (реабілітації).
    Якщо самозайнята особа, призвана на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, має найманих працівників і на строк своєї військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, уповноважує іншу особу на виплату найманим працівникам заробітної плати та/або інших доходів, то обов’язок з нарахування та утримання ПДФО з таких виплат на строк військової служби самозайнятої особи несе ця уповноважена особа.
    ПДФО, що був нарахований та утриманий уповноваженою особою з таких виплат фізичним особам, сплачується до бюджету демобілізованою самозайнятою особою протягом 180 календарних днів з першого дня її демобілізації без нарахування штрафних і фінансових санкцій. При цьому демобілізована самозайнята особа у заяві, передбаченій у цьому пункті, зазначає дані про суми нарахованого та утриманого уповноваженою особою податку з найманих працівників протягом строку військової служби самозайнятої особи.
    Податкова звітність про суми податку, нарахованого та утриманого протягом строку військової служби самозайнятої особи уповноваженою особою з найманих працівників та інших фізичних осіб, подається демобілізованою самозайнятою особою у порядку та строки, встановлені ПКУ, без нарахування штрафних і фінансових санкцій, передбачених ПКУ.
    Цей пункт застосовується з першого дня мобілізації, оголошеної Указом Президента України від 17.03.2014 №303 «Про часткову мобілізацію».

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор