www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Ми посилимо співпрацю з СБУ, аби покласти край роботі конвертаційних центрів, - Сергій Верланов
Версія для друку Написати листа

Ми посилимо співпрацю з СБУ, аби покласти край роботі конвертаційних центрів, - Сергій Верланов

Голова Державної податкової служби Сергій Верланов зустрівся з Головою Служби безпеки України Іваном Бакановим. Результатом робочої наради стала домовленість про посилення співпраці між службами у питаннях боротьби з конвертаційними центрами, що допоможе ефективніше боротися із контрабандними схемами і тіньовою економікою.
«З перших днів роботи нова податкова служба оголосила війну конвертаційним центрам, як складовій тіньової економіки. Зараз боротьба з ухиленням від сплати податків виходить на новий рівень. Ми посилимо співпрацю з СБУ, аби покласти край роботі конвертаційних центрів і суттєво збільшити надходження до бюджету», - зазначив Сергій Верланов.

ДПС та її територіальні органи отримають статус єдиної юридичної особи

Верховною Радою прийнято за основу законопроект «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи». Згідно з документом ДПС працюватиме як єдина юридична особа. Територіальні органи ДПС стануть відокремленими підрозділами, а не юридичними особами, як це є на сьогодні.
Наразі ДПС – це 28 юридичних осіб: 25 – головних управлінь в областях, Офіс великих платників податків, Інформаційно-довідковий департамент та центральний апарат. Після набуття чинності закону 28 юридичних осіб будуть об’єднані в одну.

ДПС оприлюднила новий набір даних у формі відкритих даних

Державна податкова служба України оприлюднила новий набір даних у формі відкритих даних «Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним».
Зазначений набір даних оприлюднено і в подальшому буде оновлюватися на Порталі відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних (https://data.gov.ua/dataset/yediniy-derzhavniy-reiestr-subiektiv-gospodaryuvannya-yaki-otrimali-litsenzii-na-pravo-virobnitstva-) та у банері «Відкриті дані» головної сторінки офіційного вебпорталу ДПС (http://tax.gov.ua/datasets.php?d=DFS20191203184835).
Новий набір розміщено відповідно до п.5 Положення про набори даних, які підлягають у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження» (зі змінами).
ДПС закликає громадськість використовувати набори даних, які оприлюднюються у формі відкритих даних.

На Дніпропетровщині зареєстровано майже 99 тисяч фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування

За січень – жовтень 2019 року фізичними особами – підприємцями сплачено до бюджету єдиного податку на суму 1 млрд 661,9 млн грн, що на 347,4 млн грн (або на 26,4 відс.) перевищує показник відповідного періоду минулого року.
Кількість фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування склала 98 894 підприємця, з них 12 286 підприємців обрали першу групу, 43 664 підприємця обрали другу групу, 42 944 підприємців обрали третю групу.
Так, за відповідні звітні періоди 2019 року підприємцями - платниками єдиного податку третьої групи задекларовано валового доходу на загальну суму 22 млрд 797,4 млн грн, що на 347,4 млн грн (або на 18,3 відс.) більше ніж за аналогічний період минулого року.

Що там по РРО для платників єдиного податку?

Платникам єдиного податку 1 групи РРО не потрібні ні зараз, ні потім.
Протягом 2020 року РРО чи програмні РРО можуть не використовувати ФОПи – платники єдиного податку другої-четвертої груп незалежно від обраного виду діяльності, якщо обсяг їхнього доходу протягом календарного року не перевищує 1 млн грн. Однак, ця норма не діятиме стосовно тих платників єдиного податку, які здійснюють:
·реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;
·реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
·реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;
·реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
·реалізацію уживаних товарів в магазинах;
·діяльність із забезпечення стравами та напоями (в тому числі діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування, постачання готових страв, обслуговування напоями, діяльність у сфері громадського харчування), якщо така діяльність є іншою, ніж визначена п. 11 ст. 9 Закону про РРО;
·діяльність туристичних агентств, туристичних операторів, надання інших послуг бронювання та пов'язану з цим діяльність;
·діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування;
·реалізацію деталей та приладдя для автотранспортних засобів при продажу яких застосування РРО та/або програмних РРО є обов'язковим відповідно до переліку, який затверджується КМУ.

РРО для платників єдиного податку


Платникам єдиного податку 1 групи РРО не потрібні ні зараз, ні потім.
Протягом 2020 року РРО чи програмні РРО можуть не використовувати ФОПи – платники єдиного податку другої-четвертої груп незалежно від обраного виду діяльності, якщо обсяг їхнього доходу протягом календарного року не перевищує 1 млн грн. Однак, ця норма не діятиме стосовно тих платників єдиного податку, які здійснюють:
·реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;
·реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
·реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;
·реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
·реалізацію уживаних товарів в магазинах;
·діяльність із забезпечення стравами та напоями (в тому числі діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування, постачання готових страв, обслуговування напоями, діяльність у сфері громадського харчування), якщо така діяльність є іншою, ніж визначена п. 11 ст. 9 Закону про РРО;
·діяльність туристичних агентств, туристичних операторів, надання інших послуг бронювання та пов'язану з цим діяльність;
·діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування;
·реалізацію деталей та приладдя для автотранспортних засобів при продажу яких застосування РРО та/або програмних РРО є обов'язковим відповідно до переліку, який затверджується КМУ.

Інформацію щодо реквізитів рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ можна переглянути в Електронному кабінеті


Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з нормами Податкового кодексу України Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, зокрема, шляхом перегляду у режимі реального часу інформації про платника податків, яка збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, а також дані системи електронного адміністрування ПДВ.
Отже, інформацію щодо реквізитів рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ платники податків мають можливість переглянути у приватній частині Електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua): вкладка «Дані про банківські реквізити» режиму «Облікові дані платника» та у вкладці «Реєстр транзакцій» режиму «Система електронного адміністрування ПДВ».

Оподаткування новорічних подарунків


Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Для фізичної особи – резидента об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід (п.п. 163.1.1 п. 163.1 ст. 163 ПКУ).
Статтею 165 ПКУ встановлено перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО, зокрема вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 25 % однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).
Отже, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО вартість дарунків, наданих такому платнику ПДФО суб’єктом господарювання, який у розрахунку на місяць не перевищує 25 % однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного податкового року.
Зауважуємо, якщо дитячі подарунки планується дарувати у 2020 році (тобто, нарахування такого доходу відбудеться у 2020 році), то вартість неоподатковуваних подарунків обчислюватиметься, виходячи з нового розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 01.01.2020.
Крім того, деякі питання фінансування заходів, пов’язаних з організацією новорічних і різдвяних свят для дітей і підлітків, також врегульовані Законом України від 30 листопада 2000 року № 2117-III «Про звільнення від оподаткування грошових коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2117). Норми Закону № 2117 діють щороку у період з 15 листопада поточного року до 15 січня наступного року.
Так, зокрема, звільняються від оподаткування ПДВ операції з продажу виробничими та торговими підприємствами дитячих святкових подарунків, а також квитків на новорічно-різдвяні заходи для дітей, що закуповуються за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, профспілкових комітетів підприємств та організацій, інших неприбуткових організацій. При цьому суми ПДВ, сплачені виробниками дитячих святкових подарунків за придбання сировини та матеріалів для їх виробництва, відносяться до складу валових витрат і до податкового кредиту не включаються (ст. 2 Закону № 2117).

Програмний РРО вийшов з ладу: дії платника за новими правилами

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (далі – Закон № 128) внесено зміни до Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями, зокрема до ст. 5.
Так, відповідно до внесених змін, на період виходу з ладу програмного РРО проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей.
На період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу.
Суб’єкт господарювання може використовувати фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, не більше 168 годин протягом календарного місяця.
Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного РРО в режимі офлайн, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Контролюючий орган на запит покупця через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до ст. 42¹ Податкового кодексу України, щодо перевірки справжності та достовірності розрахункового документа надає інформацію про суб’єкта господарювання, господарську одиницю та зарезервований фіскальний номер розрахункового документа.
Використання програмного РРО у період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, забороняється.
Протягом години після встановлення зв’язку із фіскальним сервером контролюючого органу здійснюється передача копій створених програмним РРО розрахункових документів з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до фіскального сервера контролюючого органу. Такі розрахункові документи мають бути передані до моменту передачі електронного фіскального звіту, електронного фіскального звітного чека за день, коли були сформовані такі розрахункові документи.
Такі розрахункові документи мають зберігатися програмним РРО до моменту отримання від контролюючого органу підтвердження про доставку розрахункових документів.
У разі виходу з ладу РРО та/або програмного РРО, що застосовується для реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу облік операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та формування розрахункових документів здійснюються у порядку, встановленому Національним банком України.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор