www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 18 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Діяльність РДА
Звіт голови РДА
Версія для друку Написати листа
Hide details for Публічний звіт за 2018 рікПублічний звіт за 2018 рік
Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» звітую про діяльність Петропавлівської районної державної адміністрації у 2017 році.
На виконання наказу Національного агентства України з питань державної служби від 20 грудня 2016 року № 277 «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади» публічний звіт оприлюднено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації для ознайомлення з ним громадськості.
Враховуючи широкий спектр повноважень та розуміючи високий рівень відповідальності за ефективність їх реалізації, мною, як головою райдержадміністрації та посадовими особами районної державної адміністрації послідовно і наполегливо здійснювались заходи, спрямовані на організацію забезпечення дієвого і результативного функціонування структурних підрозділів районної державної адміністрації, їх тісної співпраці з районною, селищною та сільськими радами, територіальними органами міністерств і відомств України та іншими суб’єктами діяльності, які зареєстровані на території району і беруть безпосередню участь у процесах практичного втілення в життя територіальних громад вимог сьогодення.
У звітному періоді дії виконавчої влади були зосереджені на подоланні існуючих проблем, забезпеченні збалансованого економічного і соціального розвитку всіх галузей народногосподарського комплексу району та територіальних громад, залученні в економіку району інвестицій, ефективному використанні ресурсів, забезпеченні надходжень в бюджети всіх рівнів, всебічному розвитку освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту.
Організаційна робота райдержадміністрації базувалася на реалізації положень Конституції України, здійсненні повноважень, наданих Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», практичному виконанні указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, інших актів законодавчої і виконавчої влади, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, власних розпорядчих документів щодо закріплення позитивних тенденцій стабілізації економіки.
Ці питання знаходять свої відображення у розпорядженнях голови районної державної адміністрації, постійно розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації із залученням громадськості, депутатів, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств і організацій, органів місцевого самоврядування. За звітний період проведено 12 чергових засідань колегії райдержадміністрації, на яких розглянуто 35 основних питань та 23 – в порядку контролю, а також 1 позачергове засідання колегії, на якому розглянуто 1 основне питання. Більшість із них стосувалися стану виконання районних програм, формування та виконання районного бюджету, Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2018 рік.
Головою райдержадміністрації у 2018 році було прийнято 534 розпорядження з основної діяльності (2016 рік – 633) та 36 доручень (2016 рік – 58).
Відповідно до Регламенту Петропавлівської райдержадміністрації робота райдержадміністрації здійснювалась за перспективним (річним), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами.
У відповідність до вимог чинного законодавства приведено структуру райдержадміністрації. Гранична чисельність працівників – 90 штатних одиниць, з них посад державних службовців – 76, фактично працюючих державних службовців – 72, у тому числі: по апарату – 12 одиниць, відділи райдержадміністрації – 18, відділ агропромислового розвитку – 3, фінансове управління – 8, управління соціального захисту населення – 28, служба у справах дітей – 3. Аналіз кваліфікаційного складу державних службовців свідчить про високий освітній рівень працівників (98% мають повну вищу освіту).
Робота зі зверненнями громадян райдержадміністрації спрямована на виконання вимог Конституції України Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права, на практичне забезпечення реалізації громадянами України прав звертатися до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявами або клопотаннями щодо вирішення своїх соціально-економічних, громадянських прав і законних інтересів».
Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 219 звернень, зокрема 1 – усне, 170 – письмових; 48 - отримано під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.
Від вищих органів виконавчої влади, до яких звернулися жителі району, на розгляд та виконання надійшло 170 звернень. Зокрема, із Дніпропетровської обласної державної адміністрації – 4 звернення, з державної установи «Урядовий контакт-центр» – 111 звернень, з контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської області» – 55 звернень.
Як свідчить моніторинг надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень до райдержадміністрації (91 звернення) надійшло від жителів смт. Петропавлівка.
Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 22 повторних звернення громадян, що складає 10% від загальної кількості звернень за цей період.
Насамперед, актуальними для жителів району залишались питання соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров’я та аграрної політики.
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту – 50 (23%). Громадян турбували питання надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій, отримання соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю перебувають питання комунального господарства – 46, або 21% від загальної кількості питань. Актуальними залишалися питання щодо якості надання житлово-комунальних послуг, а також необхідності проведення ремонту та фактів незадовільного утримання житлового фонду і прибудинкових територій.
Третє місце за актуальністю посіли питання аграрної політики і земельних відносин – 19, або 8,7% від загальної кількості питань. У цій тематичній групі громадяни порушували питання щодо індивідуального землекористування і присадибного господарства, приватизації земельних ділянок, розрахунків за здані в оренду паї, діяльності окремих сільгосппідприємств.
Четверте місце посіли питання діяльності органів місцевого самоврядування – 17 питань (7,76%), найчастіше порушувалися питання благоустрою населених пунктів.
П’яте місце посіли питання охорони здоров’я – 16 (7,31%), у цій тематичній групі громадяни найчастіше порушували питання щодо забезпечення ліками в рамках державної програми "Доступні ліки".
Серед актуальних у зверненнях громадян до райдержадміністрації можна відзначити питання: освіти, науки, науково-технічної діяльності – 16 питань (7,31%), роботи транспорту та зв’язку – 12 (4,48%).
За 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 4099 документів (2017 – 4374): із них контрольних – 1833 (2017 – 1533), у тому числі: доручень Президента України – 10 (2017 – 11) постанов Кабінету Міністрів України – 56 (2017 – 37), законів України – 10 (2017 – 11), указів Президента України – 10 (2017 – 11), розпоряджень Кабінету Міністрів України – 56 (2017 – 18) - прийнято до відома та керівництва в роботі, розпоряджень голови облдержадміністрації – 123 (2017 – 110) прийнято розпоряджень голови райдержадміністрації – 36 (2017 – 44), згідно розпоряджень прийняті доручення голови райдержадміністрації – 33 (2017 – 2), надано інформації до вищестоящих органів – 15 (2017 – 14), прийнято до відома – 12 (2017 – 50), доручень голови облдержадміністрації – 58 (2017 – 60), прийнято доручень голови райдержадміністрації – 23 (2017 – 30), згідно доручень голови облдержадміністрації надано інформацій – 13 (2017 – 15), прийнято до відома – 15 (2017 – 15), листи та інші документи – 2266 (2017 – 3908), районні організації та установи – 250 (2017 – 208).
На контролі знаходилось 33 (2017 – 20) розпоряджень та 23 (2017 – 3) доручення голови райдержадміністрації. Зняття з контролю або продовження терміну виконання розпоряджень здійснюється по рішенню голови райдержадміністрації, про стан виконання цих розпоряджень заслуховуються в порядку контролю на засіданнях колегії та оперативних нарадах. За 2018 рік знято з контролю – 25 (2017 – 11) розпоряджень, втратило чинність – 8 (2017 – 2) розпоряджень, залишилось на контролі 4 (2017 – 7) розпоряджень голови райдержадміністрації.
Зняття з контролю та продовження терміну виконання розпоряджень здійснюються за рішенням голови райдержадміністрації, заслуховуються в порядку контролю на засіданнях колегії та оперативних нарадах.
Освіта.
На особливому контролі перебувало належне виконання повноважень у галузі освіти, молодіжної політики, фізичної культури і спорту, охорони здоров’я та культури. На сьогодні освіта району характеризується стабільними кількісними і якісними показниками та позитивними тенденціями розвитку.
З 01.01.2018 року по 01.07.2018 року у районі функціонувало 16 закладів освіти. З них: 8 – загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, 6 – загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів - філій, 2 – НВК. Відповідно до культурно-освітніх запитів, демографічної ситуації та наявної інфраструктури, створено 3 опорні заклади: Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.№2 з професійним навчанням (філії – Самарська ЗОШ І-ІІ ступенів, Лозівська ЗОШ І-ІІ ступенів), Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (філії – Дмитрівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Олефірівська ЗОШ І-ІІ ступенів), Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів (філії – Васильківська ЗОШ І-ІІ ступенів, Петрівська ЗОШ І-ІІ ступенів). Контингент учнів становив 2640 чоловік. Чисельність педагогічних працівників становила 341. Забезпеченість шкіл педагогічними кадрами – 100%.
У зв’язку з утворенням Миколаївської ОТГ, з 01.09.2018 року мережа закладів загальної середньої освіти району зазнала змін і становила 13 закладів освіти. З них: 7 – загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, 4 – загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів - філій, 2 – НВК. Контингент учнів становив 2021 чоловік. Чисельність педагогічних працівників становила 302 особи. У грудні 2018 року рішенням Петропавлівської районної ради Чумаківську ЗОШ І-ІІІ ступенів реорганізовано шляхом пониження ступеню та приєднання до Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
На підвищення кваліфікації 130 педпрацівників у 2018 році було використано 33,8 тис. гривень. Проатестовано 62 педпрацівника, що становить 21% від загальної кількості.
З метою вирішення проблеми нерівних можливостей в одержанні якісної середньої освіти організовано підвезення 579 дітей, що становить 100% від потреби.
Введено 100% фінансування варіативної частини навчального плану.
Здійснено 100% (56 дітей – 119,7 тис. грн.) безкоштовне забезпечення шкільною та спортивною формою дітей-сиріт та дітей, які перебувають під опікою.
Учні 1- 4 класів 1111 осіб на 100% забезпечені гарячим харчуванням (вартість обідів становить 12 грн., всього використано – 1791,5 тис. грн.).
Станом на 01.01.2019 року в Петропавлівському районі налічується 10 дошкільних навчальних закладів та 2 НВК в яких виховується 555 осіб.
У 2018 році в районі ліквідації та закриття ДНЗ не було.
В усіх ДНЗ району впроваджено «курс дошкілля», який дав змогу для батьків обрати дитячий садок, через Інтернет зареєструватися в черзі ДНЗ.
Середня заробітна плата педпрацівників складає 10630,00 грн.
На балансі відділу освіти знаходяться будівлі 6 загальноосвітніх навчальних закладів та 5 філій (Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 з професійним навчанням, Брагинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Хорошівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Чумаківська ЗОШ І-ІІ ступенів, Дмитрівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Лозівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Самарська ЗОШ І-ІІ ступенів, Олефірівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Олександропільський НВК) та БТДЮ, в яких є 12 котелень, із яких 4 газових та 8 на твердому паливі (5 – вугілля, 3 – пелети).
Річна потреба вугілля склала 483 тонни на суму 2167,7 тис. грн., пелет – 550 тонн на суму 1980,0 тис. грн.
У 2018 році на проведення ремонтних робіт використано:
206,2 тис грн. на технічне переоснащення котельні Брагинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з установкою твердопаливних котлів.
1168,7 тис. грн. – кошти з місцевого бюджету на капітальний ремонт даху Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.
Придбано 4 твердопаливних котли на суму 197,9 тис. грн. (Олефірівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Дмитрівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Самарська ЗОШ І-ІІ ступенів, Лозівська ЗОШ І-ІІ ступенів).
Придбано інтерактивні панелі для загальноосвітніх закладів з районного бюджету на суму 1096,9 тис. грн.
У 2018 році було здійснено заміну вікон на металопластикові в Брагинівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Хорошівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дмитрівській ЗОШ І-ІІ ступенів, Самарській ЗОШ І-ІІ ступенів, Лозівській ЗОШ І-ІІ ступенів на суму 597,0 тис. грн..
Молодіжна та сімейна політика.
У 2018 році робота була спрямована також на створення сприятливих умов для повноцінного соціального, культурного, морально – психологічного і духовного розвитку сім'ї; посилення уваги до інституту сім'ї, підтримка соціально – незахищених та багатодітних сімей, організація оздоровлення дітей соціально незахищених категорій; пропагування серед широких верств населення здорового способу життя, забезпечення прогресивних змін у розвитку фізичної культури та спорту; створення умов для задоволення потреб громадян у зміцненні здоров'я, фізичному та духовному розвитку.
Створено єдиний банк даних багатодітних сімей, які проживають на території Петропавлівського району.
За даними сільських та селищної рад в районі проживає 184 багатодітні сім'ї, у яких виховується 362 дитини.
Сформовано та постійно оновлюється персоніфікований банк даних багатодітних сімей, які опинились в складних життєвих обставинах, здійснюється соціальний супровід сімей. Проводилася робота щодо своєчасного виявлення родин, де батьки негативно впливають на дітей. Батьки, які своїми діями загрожують життю та здоров’ю дітей позбавлялися батьківських прав.
Станом на 01.01.2019 року перебувають на обліку в банку даних 53 багатодітні сім’ї (виховується 81 дитина), які опинилися в складних життєвих обставинах.
Однією з основних форм відпочинку дітей та підлітків в районі була робота 15 пришкільних таборів з денним перебуванням при 13 загальноосвітніх закладах району та 2 НВК. Вартість харчування становила 20 гривень в день на дитину.
Оздоровлення.
Особлива увага на організацію повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей приділялася пільговим категоріям дітей, зокрема дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування – всього 12 дітей (оздоровлено 30 осіб); дітям, постраждалим від наслідків на ЧАЕС – 0 дітей, дітям-інвалідам - всього 26 (оздоровлено 6 осіб); дітям, які перебувають на диспансерному обліку 432 дитини (оздоровлено 63 осіб); дітям з багатодітних та малозабезпечених сімей – 418 дитини (оздоровлено – 182) талановитим та обдарованим дітям (переможцям та призерам міжнародних, всеукраїнських, обласних олімпіад, конкурсів, фестивалів, спортивних змагань, спартакіад) - 151 дитина (оздоровлено 10); дітям АПК всього – 21. Безпритульні та бездоглядні діти на території Петропавлівського району відсутні.
У 2018 році оздоровлено 29 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у дитячому закладі оздоровлення «Факел» за кошти районного бюджету. Вартість путівки становила 8,805 тис. грн. на дитину (оздоровча зміна тривала 21 день). Всього на оздоровлення використано 255,346 тис. грн.
Розвиток фізичної культури та спорту.
З початку року проведено районні шкільні спартакіади 2017-2018 і 2018-2019 навчальних років, (1910 учнів - 36 спортивно-масових заходів). Наші юні спортсмени прийняли участь у 27 зональних і 9 фінальних обласних змаганнях. Петропавлівський район зайняв I місце у обласній спартакіаді школярів.
У нашому районі працює Петропавлівська дитячо-юнацька спортивна школа. У відділеннях з футболу, волейболу та настільного тенісу займаються 372 вихованця. Заняття проводять 15 тренерів-викладачів. На фінансування діяльності ДЮСШ використано 473,9 тис.грн. з районного бюджету.
Охорона здоров'я.
У районі функціонує 2 заклади охорони здоров'я системи МОЗ України - комунальний заклад «Петропавлівська ЦРЛ» ДОР та комунальне некомерційне підприємство «Петропавлівський центр ПМСД» ПРР.
КЗ «Петропавлівська ЦРЛ» ДОР представлений консультативно-діагностичним відділенням з денним стаціонаром, стаціонаром цілодобового перебування та допоміжними службами.
Стаціонарна допомога надається стаціонаром на 123 ліжка за профілями:
- хірургічний – 10 ліжок;
- терапевтичний – 55 ліжок;
- неврологічний – 20 ліжок;
- гінекологічний – 15 ліжок;
- педіатричний – 20 ліжок;
- анестезіологія та інтенсивна терапія – 3 ліжка.
На 2018 рік кошторисом із змінами затверджені видатки в сумі 20184706,00 гривень (2017 рік –17610845,00 гривень).
За підсумками року, заклад не має кредиторської заборгованості.
Вартість ліжко - дня по медикаментах у 2018 році становила:
- звичайні стаціонари –– 16,3 (2017 рік – 15,4) гривень;
- ліжка для ВВВ –– 65,00 (2017 рік – 35,63) гривень;
Вартість ліжко - дня по продуктах харчування у 2018 році становила:
- звичайні стаціонари – 8,60 гривень (2017 рік – 7,80);
- ліжка для ВВВ –60,0 гривень (2017 рік – 55,0).
У порівнянні з минулим 2017 роком зменшилась кількість пролікованих хворих з 3028 до 2409 (план - 4323).
Відсоток виконання ліжко-днів склав 51,9. Найгірше виконання відмічалося по травматологічним ліжкам -2,25%, по терапевтичному відділенню -40,35%.
КНП
«Петропавлівський центр ПМСД» ПРР».
До структури КНП «Петропавлівський центр ПМСД» ПРР» входить 10 – амбулаторій, 11 – ФАПів та 35 ліжок денного стаціонару.
Потужність амбулаторно-поліклінічних закладів склала – 327,3 відвідувань в зміну (що складає 133,6 % від запланованого показника 245).
В лікувально-профілактичних закладах первинного рівня КНП «Петропавлівський центр ПМСД» ПРР» працює 12 лікарів. Із них: 2 - організатора охорони здоров'я, 1-стоматолог, 1 – інтерн, 8 - на засадах ЛЗПСМ. Чисельність середнього медичного персоналу в амбулаторіях та на ФАПах складає 50 осіб. Показник забезпеченості населення лікарями ЗПСМ становить 5,8 на 10 тис. населення, молодшими медичними спеціалістами – 24,3 на 10 тис. населення. Лікарів пенсійного віку (від загальної кількості лікарів) – 16,7%. Укомплектованість штатних посад лікарів фізичними особами в цілому по закладу складає 68,6%.
Високий дефіцит лікарських кадрів спостерігається по таких структурних підрозділах: АЗПСМ с.Троїцьке , АЗПСМ с.Олександропіль, АЗПСМ та АЗПСМ с.Хороше.
Укомплектованість штатних посад середнього медперсоналу фізичними особами становить 90,5%.
Показник забезпеченості ліжками денних стаціонарів на 10 тис. населення по КНП «Петропавлівський ЦПМСД» ПРР складає 12,4. Проліковано хворих за 2018 рік в КНП «Петропавлівський ЦПМСД» ПРР» - 1480 чол. (абс.), що склало 190,7% від річного плану. Показник пролікованих хворих на 10 тис. населення склав 720,3. Виконання плану ліжко-днів по КНП «Петропавлівський ЦПМСД» ПРР становить 14549 (абс.), що складає 156,2%. Навантаження на 1 ліжко – 42,3; середнє перебування хворого на ліжку – 9,8.
Спостерігається неефективне використання ліжок денного стаціонару в АЗПСМ с.Олександропіль у зв'язку з відсутністю лікаря. Водночас хочеться відмітити позитивну динаміку роботи денного стаціонару по АЗПСМ смт.Петропавлівка (212,8%) , АЗПСМ с.Дмитрівка (207,7%), АЗПСМ с.Богинівка (142,7%).
Робота за звітний період базувалася на виконанні комплексного плану організаційних заходів щодо забезпечення медичною допомогою населення Петропавлівського району, а також чинних наказів МОЗ України та ДОЗ Дніпропетровської ОДА.
Координація роботи медичної служби району з іншими районними службами здійснювалася шляхом персональної участі головного лікаря у щотижневій оперативній нараді у голови райдержадміністрації. Безпосереднє впровадження заходів щодо управління і покращення якості надання первинної медико-санітарної допомоги здійснюється шляхом проведення головним лікарем щоденних оперативних нарад із заступником головного лікаря та співробітниками ЦПМСД, щомісячних тематичних медичних рад. Контроль за виконанням і аналіз ефективності зазначених заходів проводиться систематично (у різних формах та на різних рівнях щотижнево, щомісячно, щоквартально та за підсумками роботи за рік).
Культурне життя району.
Протягом 2018 року відділ культури, туризму, національностей та релігій Петропавлівської райдержадміністрації спрямовував свою діяльність на реалізацію державної політики у сфері культури і мистецтва, охорони культурної спадщини, міжнаціональних та релігійних відносин, на організацію та проведення культурно - мистецьких заходів з відродження традиційної народної творчості, на збереження нематеріальної культурної спадщини, вдосконалення мережі та зміцнення матеріально – технічної бази закладів культури району, на забезпечення галузі кваліфікованими спеціалістами та підвищення їхнього професійного рівня.
Утримувалися заклади культури району за рахунок бюджетних коштів та спеціальних рахунків.
Всього на галузь культури по району у 2018 році було використано - 6 974 822,25 грн.
І. На утримання сільських закладів культури з районного бюджету було профінансовано та використано – 2 049 030,46 грн., а саме:
- на утримання сільських бібліотек - 479 590,84 грн.
- на утримання сільських клубних закладів у 2018 році використано коштів на суму 1 448 971,62 грн.
- на проведення видовищних заходів сільськими закладами культури використано 120 468 грн.
ІІ. На заклади культури районного підпорядкування за звітний період було профінансовано та використано кошти загального фонду – 3 975 993, 53 грн.;
- на заробітну плату та нарахування – 3 244 196,67 грн.;
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 417 877, 58 грн.;
- на оплату інших видатків – 238 919,28 грн.
Проведено поточний ремонт районного музею на 60 000грн., придбано металопластикові двері на суму 2 920 грн., стенди на 14 098 грн. та будівельні матеріали на 14 648 грн.
На виконання завдань Програми розвитку культури Петропавлівського району на 2016 -2018 роки, затвердженої рішенням сесії Районної ради № 41-3/VІІ від 26 лютого 2016 року, у 2018 році було профінансовано та використано кошти загального фонду сумою – 75 0000 грн..
У звітному році також були придбані сценічні костюми для учасників творчих колективів Петропавлівського РБК на суму 15 550 грн.
Відповідно Програми також були використані кошти на транспортні послуги для участі творчих колективів району у культурно-мистецьких заходах різних рівнів:
- 7 500 грн. – у ХІV обласному фестивалі мистецтв «Козацькими шляхами» у м. Нікополь.
-16 100 грн.- у обласних заходах у м. Дніпро та у обласному фестивалі - ярмарку «Петриківський дивоцвіт»;
- 5 900 грн. – у Всеукраїнському фестивалі Козацької пісні м. Кривий ріг та 500 грн. – за надання інформаційний послуг районною газетою «Степова Зоря».
ІІІ. За звітний період використано коштів спеціального фонду районного бюджету на капітальний ремонт даху Петропавлівського РБК - 849 729,60 грн. Додатково були залучені кошти спонсорів ТОВ ДТЕК у сумі 330 тис.грн.
У 2018 році отримано від наданих послуг закладами культури районного підпорядкування 77 855 грн.
Кошти спеціального фонду загальною сумою 100 068,66 грн. були використані:
- на заробітну плату та нарахування на заробітну плату педагогічним працівникам ДМШ – 94 106,65 грн.;
- на утримання РБК - 4 347,01 грн.;
- на придбання будівельних матеріалів для центральної районної бібліотеки - 1 615 грн.
Охорона та збереження пам’яток. У Петропавлівському районі нараховується та значиться на державному обліку 353 пам’ятки археології (868 курганних могильників) загальною грошовою вартістю - 484 993 788 грн., загальною площею разом з охоронною зоною - 210, 2382 га. Також нараховується 54 пам’ятки історії (братські могили, меморіальні комплекси та пам’ятники односельчанам). На державному обліку їх значиться 50.
На виконання завдань пам’ятко - охоронного законодавства в районі діяла Програма збереження культурної спадщини Петропавлівського району на 2016 - 2018 роки, затверджена рішенням сесії Петропавлівської районної ради від 30 березня 2016 року № 106 – 4/VII.
На виконання завдань Програми у 2018 році кошти не виділялися.
Протягом року на пам’ятках історії проводився благоустрій територій та косметичні ремонти за рахунок коштів сільських рад на суму 23,9 тис. грн.. та розпочато капітальний ремонт Меморіалу слави у смт.Петропавлівка на 389 тис.грн.
Відділом культури, туризму, національностей та релігій райдержадміністрації ведеться робота з організації пам’яткоохоронних заходів у районі, продовжується обстеження пам’яток, виготовляються охоронні договори на пам’ятки, стовідсотково виготовлені облікові картки на пам’ятки історії, схематичні плани розташування об’єктів, історичні довідки та фото у кількості – 54 одиниці.
На всі пам’ятки історії укладено охоронні договори (54 охоронних договори) терміном з 2016 по 2021 роки, постійно проводиться роз’яснювальна робота серед мешканців громади по забороні розорювання курганів та попередження про відповідальність за ушкодження пам’яток археології.
Щодо укладання договорів на пам’ятки археології, то з причини високої грошової вартості курганів, сільські ради відмовляються заключати дані документи та брати на баланс пам’ятники археології.
На сьогодні в районі недостатньо приділяється увага з організації заходів з питань охорони пам’ятників археології. Не на всіх курганах встановлено державні охоронні знаки. Причина неможливості встановлення на пам’ятках охоронних знаків пояснюється відсутністю коштів у місцевих бюджетах.
З метою розвитку туристичної справи на території району, спеціалістами галузі використовуються у роботі туристичні маршрути по визначних місцях Петропавлівщини.
Соціальний захист населення.
Протягом 2018 року до управління соціального захисту населення подано 1835 заяви від громадян з питань отриманням всіх видів соціальної допомоги, 3803 субсидій та 283 заяви на виплату допомоги переміщеним особам на проживання та оплату житлово -комунальних послуг. Одержувачів субсидій на 01.01.2019 налічується 2854 домогосподарства. Станом на 01.01.2019 року одержувачів усіх видів соціальної допомоги нараховується 1648 особа,
Головним державним соціальним інспектором за період 2018 року проведено 2380 обстежень матеріально-побутових умов сімей, які звертаються за призначенням соціальних виплат та субсидії, виявлено та усунено порушень при призначені соціальної допомоги, субсидії на суму 110 144,85 грн. Спільно з працівниками сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами проведено 1258 перевірок факту місця проживання (перебування) внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на території району.
Станом на 01.01.2019 року в управлінні на обліку знаходиться 6818 пільговиків. З них 334 учасників бойових дій, в тому числі учасників АТО 215 осіб, 29 осіб з інвалідністю внаслідок війни, 47 сімей загиблих ветеранів війни, 382 учасника війни, 2336 дітей війни, 1662 ветерана праці, 131 особа, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 30 ветеранів військової служби та ОВС, 401 пенсіонер соціальної сфери, 249 багатодітних сімей, в яких виховується 858 дітей.
Протягом поточного року скористалися пільгами на житлово - комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, послуги зв’язку близько 2917 осіб. Протягом 2018 року поставлено на облік 73 пільговиків, знято з персоніфікованого обліку 329 осіб.
В управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 2275 осіб з обмеженими фізичними властивостями. Відділом обслуговування інвалідів ведеться внесення інформації про таких осіб до ЦБІ (центральна база інвалідів), забезпечення їх засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням та оздоровленням.
За період 2018 року забезпечено санаторно-курортним лікуванням 23 особи з числа ветеранів війни, з них 12 осіб учасники АТО. У 2018 році за рахунок обласного та державного бюджету оздоровлено 66 дітей пільгової категорії.
У 2018 році на лікування та вирішення матеріально-побутових проблем надано матеріальну допомогу з усіх джерел фінансування 202 громадянам, з них з районного бюджету – 92 особам на суму 89,1 тис. грн., з обласного бюджету 41 особі на суму 50 тис. грн., районними депутатами надано допомогу 69 громадянам на суму 102,0 тис. грн.
Відділом бухгалтерського обліку за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам профінансовано:
1. На виплату усіх видів соціальної допомоги – 31658,3 тис. грн.
2. Для надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги – 33983,5 тис. грн.
3. Для надання пільг та субсидій на тверде паливо та скраплений газ – 3572,7 тис. грн.
4. Дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім’ям та дітям під опікою – 1 989,6 тис. грн.
На виконання заходів районних програм, виконавцем яких є управління соціального захисту населення, використано коштів районного бюджету на загальну суму 414,2 тис. грн., з них:
- 279,2 тис. грн. на виконання заходів районної програми соціального захисту тис. грн. населення на 2015-2019 роки;
- 99,0 тис. грн. на виконання заходів районної програми підтримки учасників антитерористичної операції та сімей загиблих учасників АТО;
- 26,0 тис. грн. на виконання заходів районної програми “Молодь Петропавлівщини на 2013 – 2021 роки”;
-10,0 тис. грн. на виконання заходів районної програми „Про розвиток сімейної та гендерної політики у Петропавлівському районі на 2013 – 2021 роки”.
На виконання регіональної програми «Електронна Петропавлівщина 2017-2019 роки» - 13,0 тис. грн..
На виконання субвенції на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО - 528,0 тис. грн.
На 01.01.2018 року в управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 2166 громадян, які переміщуються з тимчасово окупованої території. Протягом 2018 року з їх числа поставлено на облік 65 новоприбулих осіб, знято з реєстрації 253 особи.
Управлінням соціального захисту населення проведено перевірки щодо правильності призначення та перерахунку пенсій управлінням пенсійного фонду - перевірено 215 пенсійних справ, з них щодо правильності призначення – 154, перерахунку пенсій – 61.
У 2018 році взято на облік 6 умовно-достроково звільнених осіб, проведено 11 засідань спостережної комісії. Станом на 01.01.2018 року на обліку перебуває 8 умовно-достроково звільнених осіб.
Поведено 5 засідань ради з питань безпечної життєдіяльності населення.
Протягом 2018 року проведено 12 засідань комісії по легалізації трудових відносин, на яких було заслухано 45 керівників підприємств, установ та організації району, фізичних осіб-підприємців. За результатами проведеної роботи із легалізовано 63 робочих місця.
Проведено 4 засідання штабу для вжиття термінових заходів під час надзвичайних ситуацій в осінньо-зимовий період.
У 2018 році відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації видано:
- паспортів прив’язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 3;
- будівельних паспортів на індивідуальну забудову земельної ділянки – 7;
- містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки – 11;
- викопіювань з генерального плану – 67;
- надано висновків щодо погодження проектів землеустрою – 144.
До Петропавлівської районної ради надаються звіти щодо виконання заходів по «Програмі розробки містобудівної документації у Петропавлівському районі на 2016 -2020 роки».
З питань індивідуальної забудови та введення в експлуатацію самочинно збудованих будівель ведеться особистий прийом громадян.
Ведеться постійний контроль за введенням в експлуатацію індивідуального житла.
Капітальне будівництву по галузям.
Водопостачання:
- «Будівництво розвідувально-експлуатаційної свердловини, водонапірної башти та водогону від свердловини до ВБ для водопостачання сіл Катеринівка та Мар'їна Роща Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість об’єкту 1622,716 тис. грн., використано – 1535,6 тис. грн. з місцевого бюджету.
- «Будівництво водопровідної мережі с.Катеринівка Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість - 1615,526 тис. грн, використано - 1538,2 тис.грн. з місцевого бюджету.
- «Будівництво водопровідної мережі с.Мар'їна Роща Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість - 1515,949 тис. грн, використано – 411,1 тис. грн.. з місцевого бюджету, кошти ДТЕК - 1089,164 тис. грн..
- Виготовлено проект за кошти 426,0 тис. грн. з місцевого бюджету на проект «Будівництво підвідного водогону та підвищувальної насосної станції для водопостачання селища Васильківське, сіл. Запоріжжя, Сидоренко, Кунінова та Русакове Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість якого складає 23541,055 тис. грн..
- Капітальний ремонт водопровідної мережі по пров. Світлий та вул. Героїв України від вул. Сонячна до вул. Шевченко в смт.Петропавлівка Дніпропетровської обл. Використано - 354,091 тис. грн. з місцевого бюджету.
- «Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Соборна та вул. Польова до вул. Калинова в смт.Петропавлівка Дніпропетровської обл.» Використано - 617,09 тис. грн. з місцевого бюджету.
Каналізування:
- «Реконструкція споруд та мереж каналізації в смт. Петропавлівка Дніпропетровської обл.». Кошторисна вартість об’єкту 6081,5тис. грн., використано - 3722,49 тис. грн. з місцевого бюджету (кошти природоохоронного фонду).
Освіта:
- Проведено капітальний ремонт ресурсної кімнати Петропавлівської ЗОШ №2 в смт.Петропавлівка Дніпропетровської обл. за кошти обласного бюджету в сумі 350,0 тис. грн..
- «Капітальний ремонт даху Петропавлівської ЗОШ №1 в смт.Петропавлівка, Дніпропетровської обл.». Кошторисна вартість об’єкту 1300,0 тис. грн., використано - 1168,7 тис. грн. з місцевого бюджету.
- Проведено монтаж системи протипожежного захисту Олефірівської ЗОШ за кошти з місцевого бюджету у сумі 140,359 тис. грн..
- «Капітальний ремонт інженерних мереж дитячого дошкільного навчального закладу «Казка» по вул. Молодіжна, 7 в с.Васильківське, Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість об’єкту 1194,81945 тис. грн., використано - 1027,1 тис. грн. з місцевого бюджету.
- «Капітальний ремонт по зміні вікон та дверей дитячого дошкільного навчального закладу «Казка» по вул. Молодіжна, 7 в с.Васильківське Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість об’єкту 839,6 тис. грн, використано - 701,4 тис. грн. з місцевого бюджету.
- «Капітальний ремонт окремих приміщень дитячого дошкільного навчального закладу «Казка» по вул. Молодіжна, 7 в с.Васильківське Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість об’єкту 4652,902 тис. грн., використано - 458,6 тис. грн. з місцевого бюджету та 3317,0 кошти з державного бюджету (субвенція на розвиток громади).
- «Капітальний ремонт будівлі КЗ «Дошкільний навчальний заклад загального розвитку «Колосок» Брагинівської сільської ради за адресою вул. Центральна ,51 с.Богинівка Петропавлівського району Дніпропетровської області». Кошторисна вартість об’єкту 3700,0 тис. грн., використано - 711,2 тис. грн. з місцевого бюджету та 780,0 тис. грн. - кошти ДТЕК.
Культура:
- Виконання проекту "Капітальний ремонт Меморіалу Слави за адресою вул. Героїв України,53, смт.Петропавлівка". Кошторисна вартість об’єкту 1268,54255 тис. грн, використано 446,5 тис. грн. з місцевого бюджету.
- По об’єкту «Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Петропавлівського районного будинку культури за адресою: смт Петропавлівка Петропавлівський район, Дніпропетровська область, вул. Героїв України, 70 - I черга капітальний ремонт даху» Використано 850,0 тис. грн. – районний бюджет, кошти ДТЕК - 250,0 тис. грн..
- Проведено реконструкцію меморіалу слави загиблим односельчанам в с. Українське. Використано – 161,0 тис. грн. з місцевого бюджету та 379,0 тис. грн. кошти з державного бюджету (субвенція на розвиток громади).
Дорожнє будівництво:
- На капітальний ремонт вул. Шкільна в с. Богинівка Брагинівської сільської ради використано 290,4 тис. грн. з місцевого бюджету.
- На капітальний ремонт вул. Сонячна в с. Троїцьке, Української громади використано 1538,127 тис. грн. кошти з державного бюджету (субвенція на розвиток громади).
- На поточний ремонт вулиць Петропавлівського району використано 1651,0 тис. грн.. з місцевого бюджету.
Благоустрій:
- Проведено влаштування автозупинки в смт.Петропавлівка на 40,0 тис. грн. з місцевого бюджету.
- Проведено влаштування автозупинки в смт.Залізничне на 20,0 тис. грн. з місцевого бюджету.
- Проведено капітальний ремонт автостоянки по вул.Шкільна в смт.Петропавлівка. використано 167,1 тис. грн. з місцевого бюджету.
- На проект «Капітальний ремонт вуличного освітлення в с. Дмитрівка Петропавлівського району Дніпропетровської обл.» використано 166,0 тис. грн. з місцевого бюджету, кошти ДТЕК - 415,0 тис. грн..
- На поточний ремонт вуличного освітлення в смт.Петропавлівка використано 445,683 тис. грн. з місцевого бюджету.
- На реконструкцію вуличного освітлення Української ОТГ в с. Троїцьке Петропавлівського району було використано – 852,2 тис. грн. з місцевого бюджету та 329,5 тис. грн. кошти з державного бюджету (субвенція на розвиток громади).
Фінансові показники.
І. Дохідна частина бюджету
За січень-грудень поточного року до загального фонду зведеного бюджету району з урахуванням трансфертів з державного бюджету надійшло доходів в сумі 228681,3 тис. грн., що становить 120,3% відсотка виконання планових призначень в сумі 222073,8тис. гривень, у т.ч. до районного бюджету надійшло 193160,0 тис. грн., або 102,1% до уточненого плану в сумі 189135,5 тис. грн.
Із них надійшло:
власних податків та зборів - 58166,3 тис. грн.
базова дотація - 4279,4 тис. грн.
субвенцій із держбюджету - 49870,0 тис. грн.
субвенцій з інших бюджетів - 113317,3 тис. грн.
У т.ч. до районного бюджету надійшло:
власних податків - 31257,5 тис. грн.
базова дотація - 4279,4 тис. грн.
субвенцій із держбюджету - 49870,0 тис. грн.
субвенцій з інших бюджетів - 104704,8 тис. грн.
Планові показники власних податків та зборів за січень- грудень 2018 року виконані на 120,3 відсотка, при плані 48343,3 тис. грн. фактично надійшло доходів – 58166,3 тис. гривень.
Значну питому вагу власних надходжень у зведеному бюджеті району за січень - грудень поточного року займають податок на доходи фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок в сумі – 52771 тис. грн., в тому числі надходження податку та збору на доходи фізичних осіб за звітний період виконано на 128,4 відсотка, при затвердженому плані за звітний період 24100,0 тис. грн., фактично надійшло доходів 30933,3 тис. грн, перевиконання становить 6833,3 тис. грн.
Плату за землю в цілому по району за звітний період виконано на 108,2 відсотка. При плані 8484,9 тис. грн., фактично надійшло доходів в сумі 9179,9 тис. грн., перевиконання становить 695,0 тис. гривень.
До спеціального фонду зведеного бюджету району надійшло надходжень у сумі 5388,7 тис. гривень. Виконання планових показників фонду складає 92,1%.
До спеціального фонду на рахунки головних розпорядників коштів зведеного районного бюджету надійшло власних надходжень бюджетних установ у сумі 3400,0 тис. грн., з яких: плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю надійшло 1563,5 тис. грн., надходження бюджетних установ від додаткової (господарської діяльності) – 41,3 тис. грн., плати за оренду майна бюджетних установ – 382,7 тис. грн., благодійні внески, гранти та дарунки – 1378,2 тис. грн., кошти, що отримуються бюджетними установами на виконання цільових заходів -34,3 тис. грн.
ІІ. Видаткова частина бюджету.
Загальний фонд.
За січень-грудень місяць поточного року за даними Державного казначейства України видаткова частина загального фонду зведеного бюджету (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) виконана в сумі 232922,0 тис. грн.
Видатки на соціально - захищенні статті виконані в сумі 217201,3 тис. грн., що становить 93,2 відсотки від загального обсягу фінансування, в тому числі:
Заробітна плата з нарахуваннями – 116125,4 тис. грн.
Енергоносії - 12307,4 тис. грн.
Харчування - 3531,7 тис. грн.
Медикаменти - 1112,4 тис. грн.
Соціальне забезпечення населення - 73491,6 тис. грн.
Поточні трансферти бюджетам
інших рівнів - 10632,8 тис. грн.
В тому числі видатки районного бюджету за січень-листопад поточного року виконані на загальну суму 199777,7 тис. грн., із них видатки на соціально - захищенні статті виконані в сумі 191313,6 тис. грн., що становить 95,8 відсотків від загального обсягу фінансування, а саме:
Заробітна плата з нарахуваннями – 95520,7 тис. грн.
Енергоносії - 9990,6тис. грн.
Харчування - 2251,1 тис. грн.
Медикаменти - 1105,4 тис. грн.
Соціальне забезпечення населення - 73268,4 тис. грн.
Поточні трансферти бюджетам
інших рівнів - 9177,4 тис. грн.
Державне управління.
За звітний період поточного року видатки на утримання районної, селищної та сільських рад склали 13223,2 тис. грн. В загальному обсязі видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 11375,5 тис. грн. (86 відсотків), видатки на оплату за фактично спожиті енергоносії – 668,4 тис. грн. (5 відсотків). Середня заробітна плата по галузі 8776 грн.
Освіта.
Видатки на утримання закладів освіти за січень – грудень 2018 року склали 88876,2 тис. грн., в тому числі дошкільні заклади освіти – 13160,2 тис. грн. (14,8 відсотків), загальноосвітні школи – 68553,6 тис. грн. (77 відсотків), видатки на утримання музичної школи – 957,3 тис. грн.
На оплату заробітної плати з нарахуванням працівникам закладів освіти у звітному періоді спрямовано – 71138,2 тис. грн (80 відсотків), на оплату енергоносіїв – 8192,6 тис. грн. (9 відсотків). На харчування в закладах освіти спрямовано – 3072,0 тис. грн. Середня заробітна плата по галузі 6604 грн.
Охорона здоров’я.
Видатки на утримання закладів за звітний період становлять 32711,2 тис. грн.
На оплату праці з нарахуваннями медичним працівникам спрямовано 25481,9 тис. грн (77,9 відсотки), на оплату енергоносіїв – 2562,6 тис. грн. (8 відсотків). Середня заробітна плата по галузі 5020 грн.
Культура.
Видатки на утримання установ культури за звітний період склали 5113,8 тис. грн. На оплату праці працівникам установ культури спрямовано 4090,0 тис. грн. (80 відсотків), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 430,2 тис. грн (8 відсотків). Середня заробітна плата по галузі 4375 грн.
Соціальний захист населення.
На утримання установи соціального захисту – територіального центру соціального обслуговування вдома спрямовано 2741,1 тис. грн. Видатки на оплату праці з нарахуваннями по установі становлять 2644,4 тис. грн, що складає 96,4 відсотків від загального обсягу видатків.
На утримання ЦСССДМ використано коштів сумі 490,7 тис. грн, в тому числі видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 465,0 тис. грн.
Середня заробітна плата по галузі 4937 грн.
Фізична культура та спорт.
За звітний період на утримання ДЮСШ та проведення спортивних змагань спрямовано 726,8 тис.грн. Видатки на заробітну плату з нарахуванням профінансовані в сумі 497,0 тис. грн. Середня заробітна плата по галузі 4433 грн.
Житлово - комунальне господарство.
За звітний період поточного року селищною та сільськими радами на житлово-комунальне господарство спрямовано – 3758,6 тис. грн, в тому числі:
- благоустрій населених пунктів - 3653,8 тис. грн;
з них:
на оплату праці працівників по договору – 410,8 тис. грн;
на оплату електричної енергії – 418,9 тис. грн.
Спеціальний фонд.
За січень-грудень 2018 року видатки по спеціальному фонду виконані в сумі 19279,4 тис. грн, в тому числі:
харчування – 1671,8 тис. грн. (за рахунок надходжень від батьківської плати та оприбуткування давальницьких продуктів харчування);
енергоносії – 52,1 тис. грн. (відшкодування енергоносіїв орендарями);
заробітна плата з нарахуваннями – 433,5тис.грн.;
оплата послуг крім комунальних - 174,3 тис. грн.;
придбання предметів та матеріалів – 727,4 тис. грн.;
придбання медикаментів – 447,1тис. грн.;
інші виплати та видатки – 61,6 тис. грн.;
капітальні видатки - 15711,6 тис. грн.
У т.ч. видатки проведені зі спеціального фонду бюджету без власних надходжень установ (7 фонд) у розрізі функціональної класифікації виконані в сумі 15697,9 тис. грн.:
ІІІ. Міжбюджетні трансферти.
За звітний період з Державного бюджету до районного бюджету надійшла освітня субвенція в сумі 34356,6 тис. грн, медична субвенція в сумі 15513,4 тис. грн., базова дотація у сумі 4279,4 тис. грн. та дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 3048,4 тис. грн.
За січень-грудень місяць поточного року по коду 41053900 «Інші субвенції» по зведеному бюджету району надійшло 11245,9 тис. грн, в тому числі до районного бюджету надійшло 2633,4 тис. грн.
За рахунок коштів районного бюджету на утримання закладів культури спрямовано видатки в сумі 1620,6 тис. грн. та на утримання закладів дошкільної освіти в сумі 6288,2 тис. грн.
Агропромисловий розвиток.
Збільшення валового виробництва високоякісного зерна є пріоритетним напрямком агропромислового комплексу району. Успішне проведення весняно - польових робіт – запорука стабільного соціально-економічного розвитку району.
В цілому за 2018 рік вироблено валової продукції по всіх категоріях господарств на суму 422,5 млн. грн., що становить 103,3% до минулорічного показника, у тому числі: рослинництва – 383,8 млн. грн. (106,3 % до минулорічного показника), тваринництва – 38,7 млн. грн. (81,2% до минулорічного показника). У валовій продукції сільського господарства питома вага рослинництва становить 91%, тваринництва – 9%. По сільськогосподарських підприємствах та фермерських господарствах виробництво валової продукції становить 203,5 млн. грн., що більше показників минулого року на 20% або на 11,9 млн. грн.
По всіх категоріях господарств з площі 51108 га намолочено 147608 тонн зерна, що менше від минулого року на 249 тонн та становить 99,8% показників 2017 року, при середній урожайності 28,9 ц/га. У загальній масі зібраного урожаю зернових, а саме 79000 тонн, склали озимі зернові, що становить 53,5%, збір ярих зернових отримано у 2018 році 68608 тонн, що становить 46,5%. Соняшнику зібрано 48660 тонн, що більше від показників минулого року на 5926 тонн та становить 113,9% показників 2017 року, при середній врожайності 20,7 ц/га.
Під урожай 2019 року посіяно озимих культур всього на площі 31550 га; у тому числі озимих зернових на площі 28550 га, що на 4477 га більше від минулого року та 3000 га озимого ріпаку.
У цілому по району на кінець 2018 року тваринницької продукції отримано: молока - 6035тонн; м’яса - 1401тонн; яєць - 9230тис.шт. Поголів’я на кінець 2018 року по району становить: ВРХ всього - 1828 голів (менше на 22 від показників минулого року), у тому числі корів - 1279 (менше на 16 голів від показників минулого року) голів; свиней - 4408 голів (менше на 792 від показників минулого року); птиці - 114300 голів, що на рівні минулого року. Надій на одну фуражну корову - 3365 кг. молока, уніс на одну курку - несучку - 239 шт. яєць.
Пріоритетними завданнями на 2019 рік залишається розвиток виробництва з використанням сучасних технологій, подальше нарощування потужностей з доробки та зберігання сільськогосподарської продукції, а також розвиток тваринницької галузі. Значну увагу необхідно приділяти створенню сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток сільських територій, кадровому забезпеченню, закріпленню молодих спеціалістів на селі.
Шановні присутні!
Я коротко зупинилась на найважливіших для нашої території питаннях. Нам є ще багато над чим працювати. Підводячи підсумок роботи за 2018 рік, хочу зазначити, що усі досягнення у соціально - економічному розвитку нашого району є наслідком прийняття ефективних управлінських рішень у вибудованій чіткій вертикалі влади: держава – область – район.
Користуючись нагодою, хочу подякувати за підтримку і розуміння наших проблем керівництво області і держави, керівників підприємств, організацій, установ району.
На завершення підкреслю: ми повинні прагнути до кращих показників та економічних висот.
Це і є наше завдання на майбутнє.
Дякую за увагу!

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор