www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 219 кримінальних проваджень щодо працівників фіскальної служби
Версія для друку Написати листа
За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 219 кримінальних проваджень щодо працівників фіскальної служби

    Підрозділами внутрішньої безпеки ДФС значна увага приділяється протидії вчиненню громадянами провокаційних дій стосовно працівників фіскальної служби.
    Так, у поточному році за матеріалами підрозділів ГУВБ розпочато 20 кримінальних проваджень стосовно осіб, які підбурювали посадовців ДФС до корупційних дій шляхом надання пропозиції неправомірної вигоди у зв’язку з виконанням ними службових обов’язків (ст. 369 КК України).
    Найефективніше в цьому напрямі спрацювали працівники внутрішньої безпеки у Закарпатській області, за матеріалами яких розпочато 11 кримінальних проваджень.
    Зараз у ДФС відбувається процес реформування підрозділів внутрішньої безпеки. Основною метою є вдосконалення та запровадження дієвої системи протидії корупції в органах ДФС з урахуванням напрямів її діяльності у податковій та митній сферах, яка передбачає надання відповідних юридично-правових повноважень.
    Ключовими факторами побудови такої ефективної системи є запровадження нових методів профілактики та попередження корупційних проявів, усунення передумов корупції, правове регулювання та організація дієвого відомчого контролю, удосконалення взаємодії з відповідними державними та правоохоронними органами щодо запобігання та протидії корупції в органах ДФС.
    Крім того, підрозділами внутрішньої безпеки ДФС продовжується робота, спрямована на виявлення та документування протиправної діяльності працівників органів ДФС.
    З початку 2018 року за матеріалами підрозділів ГУВБ розпочато 219 кримінальних проваджень за фактами вчинення посадовими особами фіскальної служби корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності.
    Так, за фактами «хабарництва» (ст. 368 КК України) найбільше кримінальних проваджень зареєстровано у м. Києві, Херсонській, Рівненській, Львівській (по 4 факти) та у Дніпропетровській (3) областях.
    За фактами зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 КК України) найчастіше злочини скоювалися працівниками органів ДФС у Закарпатській, Львівській, Чернігівській (по 9 фактів) та у Дніпропетровській (14) областях.
    Крім зазначеного, упродовж 2018 року стосовно посадових осіб органів ДФС за матеріалами ГУВБ складено та направлено до суду 164 протоколи за фактами скоєння правопорушень, пов’язаних із корупцією. Переважна більшість – за несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
    До адміністративної відповідальності притягнуто 24 особи.


    У Дніпрі ліквідовано центр мінімізації митних платежів з обігом більше 70 млн. грн.

    Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили діяльність центру мінімізації митних платежів, через який протягом 2015-2018 років було проведено зовнішньоекономічних операцій на суму понад 70 млн. грн.
    У рамках розслідування кримінального провадження за ст. 212 КК України було встановлено групу осіб, які, використовуючи підконтрольні транзитно-конвертаційні підприємства, у т.ч. компанії – нерезиденти, розробили та використовували для своїх клієнтів схему мінімізації сплати митних платежів та податків, штучного заниження митної вартості імпортованих товарів (труби безшовні круглого поперечного перерізу зі сталі та полімери етилену в первинних формах) та їх подальшої легалізації.
    Для митного оформлення металопродукції фігуранти створили низку підприємств-імпортерів, використовуючи реквізити яких уклали зовнішньоекономічні контракти з підприємствами-нерезидентами, зареєстрованими в Китаї, РФ та Азербайджані на постачання вказаних товарів. У подальшому було організовано ввезення на митну територію України ТМЦ з підміною документів (імпортні контракти, інвойси, сертифікати якості та інші), до яких вносили недостовірні відомості щодо вартості, ваги та хімічного складу імпортованої продукції.
    Надалі на власних та орендованих виробничих потужностях на труби наносили ізоляційне покриття та виконували інші технологічні процеси. Виготовлену таким чином продукцію легалізовували, відвантажуючи від імені фіктивних СГД підприємствам газо- та нафтовидобувної промисловості.
    При оформленні вантажів на експорт організатори ЦММП використовували печатки підприємств-нерезидентів, зареєстрованих в країнах з пільговим оподаткування, занижуючи вартість продукції та залишаючи фактичні прибутки на підконтрольних підприємствах нерезидентах.
    Загальний обсяг зовнішньоекономічних операцій підприємств вказаної групи у 2015-2018 роках склав понад 70 млн. грн.
    За результатами обшуків, проведених в офісних, виробничих та складських приміщеннях, які використовувалися фігурантами, вилучено 8 печаток підконтрольних компаній (у т.ч. нерезидентів), 49,9 тис. грн. готівкою, первинні фінансово-господарські документи, документи бухгалтерського, податкового обліку та документи зовнішньо - економічної діяльності, що підтверджують злочинну діяльність, а також документацію щодо відвантаження товарів, руху автотранспортних засобів, використання виробничих потужностей та ін.
    Триває слідство.

    Допомога по вагітності та пологах: відображення у формі № 1ДФ

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до пп. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб не включається сума державної та соціальної матеріальної допомоги, державної допомоги у вигляді адресних виплат та надання соціальних і реабілітаційних послуг відповідно до закону, компенсацій (включаючи суми допомоги по вагітності та пологах), винагород і страхових виплат, які отримує платник податку з бюджетів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та у формі фінансової допомоги інвалідам з Фонду соціального захисту інвалідів згідно із законом.
    Згідно із Довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, сума допомоги по вагітності та пологах відображається у податковому розрахунку за формою № 1ДФ за ознакою доходу «128» як соціальні виплати з відповідних бюджетів.

    Особливості плати за землю платниками, які проживають у сільській (селищній) місцевості

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 57.5 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізичні особи – платники податків повинні сплачувати податки і збори, що встановлені ПКУ, через установи банків та поштові відділення.
    Пунктом 287.5 ст. 287 ПКУ встановлено, що фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.
    Форму квитанції про прийняття податків і зборів, що може використовуватись фізичними особами у сільській (селищній) місцевості для сплати податків і зборів, у тому числі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, через каси сільських (селищних) рад, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 714 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів».

    До уваги платників!

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що з метою забезпечення належного рівня обізнаності фізичних та юридичних осіб процедурами проведення податкових та митних експертиз, у розділі «Інформація з питань митної справи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу («ЗІР») розміщено інтерактивне посилання «Експертна діяльність у податковій та митній сферах».


    Роботодавцям необхідно зробити крок на зустріч суспільству – легалізувати зайнятість працівників

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що у разі виявлення використання праці неоформлених працівників, несвоєчасної та не у повному обсязі виплати заробітної плати, недодержання мінімальних соціальних гарантій громадян законодавством України суттєво посилено відповідальність для роботодавців.
    Зокрема, ст. 265 Кодексу законів про працю від 10.12.1971 № 322-VIII із змінами та доповненнями передбачає таку фінансову відповідальність для юридичних та фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю:
    ► фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (111 690 грн) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
    ► порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (11 169 грн);
    ► недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (виплата зарплати нижче мінімальної) – у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (37 230 грн) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
    Також ст. 41 (пункти 1 – 4) Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X із змінами та доповненнями передбачає таку адміністративну відповідальність:
    ► порушення встановлених термінів виплати зарплати, виплата її не в повному обсязі, а також інші порушення законодавства про працю – штраф з посадових осіб та приватних підприємців від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (далі – нмдг) (від 510 до 1 700 грн). У разі повторного вчинення протягом року – штраф від 100 до 300 нмдг (від 1 700 до 5 100 грн);
    ► фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, на умовах трудового договору (контракту) без дозволу на застосування праці іноземця або особи без громадянства – штраф з посадових осіб та приватних підприємців від 500 до 1 000 нмдг (від 8 500 до 17 000 грн). У разі повторного вчинення протягом року – штраф від 1 000 до 2 000 нмдг (від 17 000 до 34 000 грн).
    Отже, роботодавцям необхідно зробити крок на зустріч суспільству – легалізувати зайнятість працівників та відмовитись від виплати заробітної плати «в конвертах».

    З 07.11.2018 отримати сертифікати відкритих ключів за довіреністю буде неможливо

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що з 07 листопада 2018 року набирає чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги»(далі – Закон № 2155).
    Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.
    Таким чином, починаючи з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) буде неможливо.


    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор