www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
За 10 місяців 2018 року надходження до загального фонду державного бюджету зросли на 76,8 млрд грн
Версія для друку Написати листа
За 10 місяців 2018 року надходження до загального фонду державного бюджету зросли на 76,8 млрд грн

    Протягом січня-жовтня 2018 року до загального фонду державного бюджету надійшло (сальдо) 588,1 млрд грн платежів, що контролюються ДФС. Це на 15%, або на 76,8 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
    До загального фонду держбюджету з початку 2018 року спрямовано 312,5 млрд грн податкових платежів, що на 16,7%, або на 44,8 млрд грн більше відповідного періоду минулого року. Індикатив Мінфіну перевиконаний на 1,2 млрд грн.
    Митних платежів у січні-жовтні до загального фонду держбюджету перераховано у сумі 275,6 млрд грн. Це на 13%, або на 32 млрд грн перевищує показник 10 місяців 2017 року.
    У жовтні цього року до загального фонду держбюджету забезпечено (сальдо) 62,2 млрд грн. Це майже на 24%, або на 12 млрд грн більше надходжень жовтня минулого року. Індикатив Мінфіну перевиконаний на 3 млрд грн.
    Податкових платежів до загального фонду держбюджету у жовтні перераховано у розмірі 26,7 млрд грн. (плюс 5,3 млрд грн до минулорічного показника), митних платежів - 35,6 млрд грн (плюс 6,6 млрд грн ).

    Оновлено Державний реєстр РРО

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України наказом від 22 жовтня 2018 року № 688 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО).
    Оновлений Реєстр РРО містить перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена, в кількості 165 моделей (раніше було 167).
    Слід зазначити, що окремо наведено перелік РРО, виключених з Реєстру РРО у 2016-2018 роках, експлуатація яких не дозволяється. Довідково: таких РРО у переліку 7 (у попередньому переліку було 5).
    Крім того, звертаємо увагу, що втратив чинність наказ ДФС України від 06 червня 2018 року № 362.
    Оновлений Реєстр РРО розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html

    Затверджено порядок надання довідки про відсутність заборгованості

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Міністерство Фінансів України наказом від 03 вересня 2018 року № 733 (далі – Наказ № 733) затвердило Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Порядок) (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554).
    Порядок розроблено з метою поліпшення обслуговування платників при наданні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка)
    Зокрема, для отримання Довідки платник подає відповідну заяву за вибором:
    ► у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі – уповноважений орган);
    ► в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину «Електронного кабінету» з дотриманням вимог Законів «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».
    Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
    Надається Довідка безоплатно за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві.
    Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування.
    Наказом № 733 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 10 жовтня 2013 року № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 року за № 1842/24374.
    Наказ № 733 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 19.10.2018 № 80.
    Наказ № 733 набирає чинності з дня набрання чинності Законом України від 05 жовтня 2018 року № 2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги», але не раніше дня його офіційного опублікування, тобто 07.11.2018.

    Засновник-голова фермерського господарства є платником ЄСВ

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) визначено членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах (п. 5¹ частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464)).
    Базою нарахування ЄСВ для членів фермерського господарства є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць (абзац перший п. 2 частини першої ст. 7 Закону № 2464).
    У разі, якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, він зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (абзац другий п. 2 частини першої ст. 7 Закону № 2464).
    Зазначені платники зобов’язані сплачувати за себе ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
    Крім цього, Законом України «Про фермерське господарство» від 19 червня 2003 року № 973-IV із змінами (далі – Закон № 973) визначено, що фермерське господарство підлягає державній реєстрації, зокрема, як юридична особа. Таке гос­подарство, зареєстроване як юридична особа, діє на основі статуту. У статуті зазначаються найменування господарства, його місцезнаход­ження, адреса, предмет і мета діяльності, порядок формування май­на (складеного капіталу), органи управління, порядок прийняття ними рішень, вступу до господарства та виходу з нього й інші положення, що не суперечать законодавству України (частина четверта ст. 1 вищезазначеного Закону).
    Головою фермерського господарства є його засновник або інша визначена в статуті особа (частина перша ст. 4 Закону № 973).
    При створенні фермерського господарства одним із членів сім’ї інші члени сім’ї, а також родичі можуть стати членами цього фермерського господарства після внесення змін до його статуту (частина друга ст. 3 Закону № 973).
    Трудові відносини у фермерському господарстві ґрунтуються на основі праці його членів. За виробничої потреби фермерське господарство має право залучати до роботи в ньому інших громадян за трудовим договором (контрактом).
    Трудові відносини членів фермерського господарства регулюються статутом, а осіб, залучених до роботи за трудовим договором (контрактом), — законодавством про працю.
    Враховуючи вищевикладене, якщо головою фермерського господарства є його засновник, який є членом такого господарства, він зобов’язаний стати на облік у контролюючих органах як платник ЄСВ, і, відповідно, на нього поширюються обов’язки, визначені частиною другою ст. 6 Закону № 2464.

    Приватна частина «Електронного кабінету» розширює можливості платників для реалізації їх обов’язків і прав у сфері оподаткування

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що одним з ключових завдань ДФС України сьогодення є подальше створення комфортних умов для платників податків.
    Так, зокрема, впровадження нових електронних сервісів спрощує роботу бізнесу і забезпечує якісне обслуговування платників дистанційно, що в свою чергу зменшує витрати часу на адміністрування податкових платежів.
    Слід зазначити, що приватна частина «Електронного кабінету» розширює можливості платників для реалізації своїх обов’язків та прав у сфері оподаткування в режимі on-line і включає такі сервіси:
    1. Сервіс «Договір про визнання електронних документів» надає можливість приєднання до Договору про визнання електронних документів.
    2. Сервіс «Облікові дані платника» надає доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників; присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про реєстрацію платником єдиного податку; дані про реєстрацію платником ЄСВ; відомості з реєстру осіб, що здійснюють операції з товаром; відомості про РРО; інформація про книги ОРО; відомості про об’єкти оподаткування; інформація про неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки).
    3. Сервіс «Перегляд звітності». За допомогою цього сервісу можливо переглянути раніше подану податкову, пенсійну та статистичну звітність до ДФС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.
    4. Сервіс «Введення звітності». За допомогою даного сервісу можна сформувати, заповнити, перевірити та надіслати в електронному вигляді будь-який звітний документ (за основними формами податкової та статистичної звітності, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), заяву, повідомлення встановленого зразка.
    5. Сервіс «Вхідні/вихідні документи» передбачає перегляд вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій щодо приймання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабiнету. Перегляд вихідної кореспонденції передбачає доступ до надісланих користувачем документів (крім податкової звітності, податкових накладних/розрахунків коригування).
    6. Сервіс «Листування з ДФС» надає можливість електронного листування користувача з органами ДФС (створення та направлення платником листів до органу ДФС в довільній формі (заява, звернення, скарга, пропозиція та ін.)) Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
    7. Сервіс «Заяви, запити для отримання інформації». Цей режим є прямим посиланням на підмножину звітів групи J13 або F13 в режимі «Введення звітності» та надає можливість створити найбільш популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДФС, в тому числі:
    · запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб;
    · запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР);
    · запит про отримання довідки з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗДР);
    · заява про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
    · заява про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (Форма № 1-РОБД);
    · заява про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації (Форма № 2-РОБД);
    · реєстраційна заява платника податку на додану вартість;
    · реєстраційна заява платника податку (Форма № 1-РН);
    · запит щодо стану окремого (електронного) рахунку платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП;
    · повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма № 20-ОПП);
    · запит про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
    · заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального.
    8. Сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить наступну інформацію по кожному виду платежу: орган ДФС, назва податку (платежу), платіж (код), МФО банку, бюджетний рахунок та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату, нараховано/зменшено, сплачено до бюджету, пеня, недоїмка, переплата, залишок несплаченої пені. Доступ до деталізованої інформації з інтегрованої картки платника по вибраному податку (платежу) в розрізі проведених операцій.
    Для фізичних осіб створено можливість за допомогою платіжних систем Portmone або EasyPay сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.
    9. Сервіси «СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП». Включає сервіси доступні в системах електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального (реєстр операцій, реєстр транзакцій, інформація про суму перевищення, показники «D» та «Р», розрахунок показників ППІ, реєстр сум акцизного податку).
    10. Сервіс «Реєстрація ПН/РК». Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
    11. Сервіс «ЄРПН». Доступ до даних Єдиного реєстру податкових накладних в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі статусів. Перегляд повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
    Отже, «Електронний кабінет» – це сервіс спілкування та листування платників з органами ДФС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення паперового навантаження, зменшення часу на отримання необхідних довідок.



    Версія для друку Написати листа


Про цей сайт | Запитання | Адміністратор