www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Мирослав Продан: У січні до бюджету додатково надійшло майже 4 млрд. грн. митних платежів
Версія для друку Написати листа
Мирослав Продан: У січні до бюджету додатково надійшло майже 4 млрд. грн. митних платежів

    У січні 2018 року до Державного бюджету України перераховано понад 27,1 млрд. гривень митних платежів. Це майже на 4 млрд. грн., або на 16,8% перевищує індикативні показники, доведені Міністерством фінансів України на перший місяць поточного року. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
    За його словами, фактичні надходження зросли на 43,5%, або на 8,2 млрд. грн. порівняно з січнем минулого року.
    «Високі показники, яких ми досягли сьогодні, – це, перш за все, результат боротьби з корупцією і контрабандою, ефективної роботи по детінізації економіки. Певною мірою на збільшення надходжень митних платежів до бюджету впливають і такі чинники, як інфляція, зростання обігу імпорту, а також розмитнення великих обсягів імпортованого газу. Але вони всі разом не в змозі були б забезпечити такий стрімкий темп зростання надходжень», - підкреслив Мирослав Продан.
    Очільник ДФС також зазначив, що у січні поточного року середньоденні надходження митних платежів склали майже 1,4 млрд. грн. Це на 43%, або на 411 млн. грн. перевищує середньоденний показник надходжень січня 2017 року.

    У 2017 році роботодавцям-порушникам донараховано до сплати 819 млн. грн.

    Протягом 2017 року роботодавцям, які порушували податкове законодавство при виплаті заробітної плати та інших доходів фізичним особам, донараховано до сплати 819 млн. грн.. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
    За його словами, із загальної донарахованої суми майже 664 млн. грн. складає податок на доходи фізичних осіб, 122 млн. грн. – єдиний внесок та понад 33 млн. грн. – військовий збір.
    Загалом під час перевірок порушення законодавства встановлено в 60% перевірених суб’єктів господарювання.
    За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено близько 5 тис. найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцем без оформлення трудових відносин.
    Павло Дроняк також розповів, що фахівці ДФС у складі робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, здійснювали обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. За результатами проведеної роз’яснювальної роботи роботодавці уклали додатково майже 41 тис. трудових угод з найманими працівниками.
    За результатами вжитих органами ДФС заходів залучено до державної реєстрації майже 26 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджету додатково сплачено понад 19 млн. грн. податків.


    На Дніпропетровщині директор підприємства, який ухилився від сплати ПДВ, добровільно відшкодує збиток державі

    У Дніпропетровській області слідчим управлінням ГУ ДФС направлено до суду обвинувальний акт стосовно директора підприємства, яке обвинувачується в ухиленні від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.
    У ході досудового слідства було встановлено, що службові особи підприємства шляхом безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ на загальну суму 3,4 млн. грн. з урахуванням неіснуючих господарських операцій з суб'єктами підприємницької діяльності умисно ухилилися від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.
    Для відшкодування завданих державі збитків директор підприємства уклав угоди зі слідством. Внаслідок таких заходів, вжитих податковою міліцією, частина суми, а саме 843 тисячі гривень вже відшкодовано до бюджету.
    Обвинувальний акт направлено до суду.

    Податківці в Дніпрі виявили 8 нелегальних автозаправок.

    Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили незаконну діяльність восьми автозаправних пунктів.
    У ході операції "Акциз-2018" було встановлено, що на заправках, розташованих на території м. Дніпро, здійснюється незаконна реалізація нафтопродуктів і скрапленого газу. Заправки працювали без будь-яких дозвільних документів.
    У результаті проведених двох обшуків було виявлено та вилучено нафтопродукти і скраплений газ (пропан-бутан) на загальну суму 2,2 млн. грн., а також обладнання, яке використовувалося в незаконній діяльності, вартістю 2,7 млн. грн. Всього вилучено товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 4,9 млн. гривень.
    Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.
    Проводяться подальші заходи щодо встановлення походження сировини, яка реалізовувалася, і осіб, причетних до незаконної діяльності зазначених автозаправок.

    Податкова знижка: обмеження щодо суми коштів, сплачених за навчання, скасовано

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.01.2017 року діє норма, передбачена п.п.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з якою фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника ПДФО та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
    Тобто, з 01.01.2018 скасовано обмеження щодо суми коштів сплачених за навчання і враховуватимуться фактично понесені платником ПДФО витрати. При цьому загальна сума податкової знижки, нарахована платнику ПДФО в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника ПДФО, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ (п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ).
    Крім цього, за результатами 2017 року платник ПДФО може скористатись правом на отримання податкової знижки, пов’язаної з навчанням члена сім’ї першого ступеня споріднення, незалежно від того одержує чи ні такий член сім'ї заробітну плату.

    Неприбутковим організаціям про виключення з Реєстру


    Західно-Донбаськка ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що п.16 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440, (далі – Порядок), визначені умови, при яких неприбуткова організація виключається з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).
    Так, виключення неприбуткової організації з Реєстру здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі:
    · використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених п.п.133.4.2 п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ);
    · розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;
    · невідповідності неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим п.133.4 ст.133 ПКУ;
    · затвердження ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу неприбутковою організацією, що припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу або перетворення) або ліквідації;
    · за ініціативою неприбуткової організації.
    Рішення про виключення неприбуткової організації з Реєстру надсилається такій організації у порядку, визначеному ст.42 ПКУ, протягом трьох робочих днів з дня прийняття зазначеного рішення.
    Після виключення неприбуткової організації з Реєстру присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується:
    ¨ з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулося недотримання вимог п.133.4 ст.133 ПКУ;
    ¨ з дати припинення юридичної особи (в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення);
    ¨ з дати надходження до контролюючого органу заяви неприбуткової організації про виключення з Реєстру за власною ініціативою.
    За наявності декількох підстав для виключення неприбуткової організації з Реєстру датою скасування ознаки неприбутковості вважається дата тієї події, що відбулася раніше (п.17 Порядку).

    До уваги платників рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п.п.253.1.1. п.253.1 ст.253 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин (далі – платник рентної платти), є юридичні та фізичні особи – суб’єкти господарювання, які використовують у межах території України ділянки надр для зберігання природного газу, нафти, газоподібних та інших рідких нафтопродуктів.
    Згідно з п.п.257.3.2 п.257.3 ст 257 ПКУ платник рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин (далі – рентна плата) до закінчення визначеного розділом II ПКУ граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, визначений ст.257 ПКУ, подає до відповідного контролюючого органу за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, податкову декларацію з рентної плати, яка містить додаток з рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин – за місцезнаходженням ділянки надр.
    Пунктом 253.3 ст.253 ПКУ визначено, що об’єктом оподаткування рентною платою, є обсяг підземного простору (ділянки) надр:
    · для зберігання природного газу та газоподібних продуктів – активний об’єм зберігання газу в пористих чи тріщинуватих геологічних утвореннях (пластах-колекторах) (п.п.253.3.1 п.253 ст.253 ПКУ);
    · для зберігання нафти та інших рідких нафтопродуктів - об’єм спеціально створених та існуючих гірничих виробок (відпрацьованих і пристосованих), а також природних порожнин (печер) (п.п.253.3.1 п.253 ст.253 ПКУ).
    Відповідно до п.257.5 ст.257 ПКУ сума податкових зобов’язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) період, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.
    Слід зазначити, що контроль за правильністю визначення обсягів використання надр в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного гірничого нагляду, який подає у місячний строк з дня видачі чи вилучення акта про надання гірничого відводу контролюючим органам за місцезнаходженням ділянки надр інформацію про зміни у переліку користувачів надр (п.п.258.2.3 п.258.2 ст.258 ПКУ)

    Оподаткування доходу суб’єктів господарювання, які здійснюють випуск та проведення лотерей у 2018 році

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з 01.01.2018 змінився розмір ставки податку на дохід для суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з випуску та проведення лотерей, а саме, з 18% на 24%. Норма передбачена п.48 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
    Дохід суб’єктів, які здійснюють випуск та проведення лотерей, підлягає оподаткуванню згідно з п.141.8 ст.141 ПКУ (п.п. 134.1.2 п.134.1 ст. 134 ПКУ).
    Нарахований суб’єктами господарювання, що здійснюють випуск та проведення лотерей, податок на дохід за вищевказаною ставкою, не є різницею та не зменшує фінансовий результат до оподаткування такого суб’єкта (абз. третій п.141.8 ст.141 ПКУ).
    Згідно з п.136.5 ст.136 ПУ податок на дохід, визначений як об’єкт оподаткування, зокрема, у п.п.134.1.4 п.134.1 ст.134 ПКУ, є частиною податку на прибуток.
    При цьому, слід зауважити, що прибуток суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з випуску та проведення лотерей, від здійснення іншої діяльності, яка не пов’язана із випуском та проведенням лотерей, нараховується та сплачується за правилами ІІІ розділу ПКУ за базовою (основною) ставкою податку на прибуток – 18%.
    Відповідно до п.137.8 ст.137 ПКУ платники податку на дохід – суб’єкти, які здійснюють випуск та проведення лотерей, щоквартально сплачують податок на дохід у порядку і в строки, які встановлені для квартального податкового (звітного) періоду з поданням податкової декларації з податку на прибуток.

    Січневі надходження від платників Дніпропетровщини: понад 6,4 млрд. грн. податків і митних платежів до бюджетів усіх рівнів та 917 млн. грн. ЄСВ

    У першому місяці 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено в бюджети усіх рівнів 6 млрд. 433,6 млн. грн., що майже на 2 млрд. грн. більше, ніж у січні 2017 року. Про це проінформувала керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
    Так, до державного бюджету впродовж січня 2018 року спрямовано 4 млрд. 827,7 млн. грн., що на 1 млрд. 634,4 млн. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.
    Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд. 605,9 млн. грн. Це на 346,5 млн. грн. більше фактичних надходжень першого місяця 2017 року.
    Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 917,0 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на 228,1 млн. грн.

    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор