www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 16 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Міжрегіональний конвертаційний центр з обігом більше 300 млн. грн. ліквідовано у Дніпрі
Версія для друку Написати листа
Міжрегіональний конвертаційний центр з обігом більше 300 млн. грн. ліквідовано у Дніпрі

    Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно із Нацполіцією та прокуратурою ліквідували міжрегіональний конвертаційний центр, який «спеціалізувався» на операціях з металобрухтом.
    В рамках розслідування кримінального провадження, відкритого за ч.5 ст.191 КК України, було встановлено групу осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки, підприємствам державної власності Дніпропетровської, Запорізької областей та м. Києва з формування штучного податкового кредиту, валових витрат та переведення безготівкових коштів у готівку.
    Для ведення незаконної діяльності зловмисники протягом 2017-2018 років зареєстрували та придбали низку транзитних та фіктивних підприємств, які нарощували об’єми реалізації за рахунок операцій з металобрухтом, що не обкладаються ПДВ, без фактичного придбання металобрухту. На їх розрахункові рахунки клієнти конвертцентру перераховували безготівкові грошові кошти без відображення в податковому та бухгалтерському обліку, які в подальшому переводились у готівку начебто для закупівлі металобрухту та передавались замовникам послуг за винятком винагороди в сумі 3-12% (в залежності від комплексу наданих послуг).
    При цьому при настанні строку подачі декларації з податку на прибуток, підконтрольні підприємства перереєстровували в інші регіони та розпочинали процедуру ліквідації.
    Протягом 2017 - 2018 років через такі СГД проконвертовано понад 300 млн. грн.
    За результатами обшуків, проведених у 7 офісах конвертцентру та 10 житлових приміщеннях вилучено 7 печаток підприємств, 5 відбитків печаток, комп’ютерну техніку та мобільні телефони, пістолет без дозвільних документів та 4 гумові кулі, грошові кошти в національній та іноземній валюті в еквіваленті майже 2,4 млн. грн. чорнові записи та фінансово-господарські документи.
    Окрім того, накладено арешт на 77 поточних рахунків підконтрольних компаній, відкритих в 11 банківських установах, де заблоковано майже 1,5 млн. грн.
    Тривають слідчі дії.


    Використання процедури електронного декларування за митними деклараціями на бланку єдиного адміністративного документа на Дніпропетровській митниці ДФС у січні 2018 року

    Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених митних декларацій) складає 10687 шт. (99%).
    У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.01.2017 по 31.01.2017) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД залишився незмінним на рівні 99%.
    У порівнянні з груднем 2017 року у січні 2018 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД залишився незмінним на рівні 99%.

    Оновлено умови включення релігійних організацій до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що для релігійних організацій, внесених до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) на день набрання чинності Законом України від 17.07.2015 №652-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» (далі – Закон №652), єдиною умовою для їх перенесення до нового Реєстру є дотримання вимог абзацу другого п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) щодо утворення та реєстрації в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
    Законом України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» внесено відповідні зміни, які набули чинності 01.01.2018 до положень ПКУ, передбачених:
    · п.34 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» – неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом №652, що відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ, а для релігійних організацій – вимогам абзацу другого п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133 ПКУ, включаються контролюючим органом до нового Реєстру;
    · п.35 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» – неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами п.133.4 ст.133 ПКУ, а релігійні організації – із нормами абзацу другого п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133 ПКУ, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру;
    · п.п.133.4.3 п.133.4 ст.133 – у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених цим пунктом, а для релігійної організації – вимог, визначених абзацом другим п.п.133.4.1 і п.п.133.4.2 п.133.4 ст.133 ПКУ, така неприбуткова організація зобов’язана подати у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити і сплатити суму самостійно нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток.
    Враховуючи зазначене, релігійні організації, які є юридичними особами, що відповідають вимогам абзацу другого п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133 ПКУ, та включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до закону, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, після 01.01.2018 включаються контролюючим органом до нового Реєстру.

    Вартість путівок, наданих профспілкою чи роботодавцем, з 01.01.2018 не оподатковується

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 01.01.2018 набрав чинності Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), зокрема у частині податку на доходи фізичних осіб.
    Так, змінами доповнено п.п.165.1.35 п.165.1 ст.165 ПКУ, згідно з яким до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) не включаються такі доходи:
    ¨ вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або його дітей віком до 18 років, які надаються йому безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) професійною спілкою, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку – члена такої професійної спілки, створеної відповідно до законодавства України, або за рахунок коштів відповідного фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування;
    ¨ вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або членів його сім’ї першого ступеня споріднення, які надаються його роботодавцем – платником податку на прибуток підприємств безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) один раз на календарний рік, за умови, що вартість путівки (розмір знижки) не перевищує 5 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового (звітного) року.

    Хто подає декларацію про майновий стан і доходи від імені платника ПДФО?

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.179.6 ст.179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями обов’язок щодо заповнення та подання податкової декларації про майновий стан і доходи від імені платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) покладається на таких осіб:
    * батьків, опікуна або піклувальника – щодо доходів, отриманих малолітньою/неповнолітньою особою або особою, визнаною судом недієздатною;
    * спадкоємців (розпорядників майна, державних виконавців) – щодо доходів, отриманих протягом звітного податкового року платником ПДФО, який помер;
    * державного виконавця, уповноваженого здійснювати заходи щодо забезпечення майнових претензій кредиторів платника ПДФО, визначеного в установленому порядку банкрутом.


    До уваги державних службовців!

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) розміщено «Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні».
    Так, з метою підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, який розпочався з 01.01.2018, декларантам необхідно виконати такі дії:
    1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).
    Звертаємо увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.
    У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).
    Якщо електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».
    На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail необхідно перейти за посиланням у листі, повторно здійснити вхід у персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
    Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.
    2. Перевірити термін дії та працездатність ЕЦП для роботи з Реєстром.
    Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі АЦСК), в якому отримано ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавали електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».
    Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.
    Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».
    Якщо при накладанні ЕЦП виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який видав ЕЦП.
    Також на офіційному веб-сайті НАЗК https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» можна ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром.
    Інформацію розміщено на офіційному сайті НАЗК за посиланням: https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya

    Про особливості оподаткування ПДВ

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України листом від 05.02.2018 №3375/7/99-99-15-03-02-17 «Про особливості оподаткування ПДВ» (далі – лист ДФС №3375) у зв’язку із набранням чинності з 01.01.2018 Законом України від 07 грудня 2017 року №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» (далі – Закон № 2245) повідомила наступне.
    Законом №2245 викладено у новій редакції абзац другий п.п.«в» п.193.1 ст.193 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), а саме, починаючи з 01.01.2018, ставку ПДВ у розмірі 7 відсотків встановлено на операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів (далі – ДРЛЗ), а також медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (далі – ДРМТВМП) або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність, та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні.
    При здійсненні операцій з постачання товарів (у тому числі лікарських засобів і медичних виробів) платник ПДВ − продавець таких товарів зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну (далі – ПН), зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою (п.201.10 ст.201 розділу V ПКУ). Форму та порядок заповнення ПН затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267.
    При здійсненні операцій із ввезення товарів на митну територію України оформляється митна декларація (п.8 ст.257 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VI).
    Враховуючи викладене, операції з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України лікарських засобів підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою податку у розмірі 7 відсотків за умови, що такі лікарські засоби:
    · дозволені для виробництва і застосування в Україні;
    · внесено до ДРЛЗ.
    Операції з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України медичних виробів підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою податку у розмірі 7 відсотків за умови, що такі медичні вироби:
    · дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні;
    · внесено до ДРМТВМП або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність.
    У разі якщо при здійсненні операцій з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України лікарських засобів/медичних виробів не дотримано хоча б однієї із зазначених умов, операції з постачання таких лікарських засобів/медичних виробів та їх ввезення на митну територію України оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.
    Крім того, у разі якщо медичні вироби були ввезені на митну територію України та/або придбані на митній території України до 01.01.2018 з нарахуванням ПДВ за ставкою 20 відсотків, то, починаючи із зазначеної дати та за умови, що такі медичні вироби відповідають зазначеним вище вимогам, операції з їх постачання на митній території України підлягають оподаткуванню ПДВ за ставкою 7 відсотків. При цьому коригування сум ПДВ, включених до складу податкового кредиту з ПДВ на підставі митної декларації, оформленої за операцією із ввезення медичних виробів на митну територію України, та/або ПН, складеної і зареєстрованої в ЄРПН за операцією з постачання медичних виробів на митній території України, що до 01.01.2018 оподатковувалися податком за ставкою 20 відсотків, нормами ПКУ не передбачено.
    Детальніше у листі ДФС №3375, який розташовано на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72803.html

    Екологічний податок: повідомте контролюючий орган про відсутність об’єкта оподаткування своєчасно

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.250.9 ст.250 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку.
    В іншому разі платник податку зобов’язаний подавати декларації відповідно до вимог ПКУ.
    Оскільки базовий податковий (звітний) період щодо екологічного податку дорівнює календарному кварталу, граничним терміном подання повідомлення про відсутність об’єкта обчислення екологічного податку є 10.05.2018.

    Платникам податку на прибуток – квартальникам про електронну форму декларації

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що станом на 01.01.2018 чинною для подання є форма податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за №1415/27860 зі змінами, яка передбачає наявність позначок «Базовий звітний період квартал» та «Базовий звітний період рік».
    Відповідно до підпунктів 1, 2 п.5 наказу Міністерства доходів і зборів України від 29.11.2013 №729, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за №243/25020, розроблені електронні форми документів звітності розміщуються на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці «Електронна звітність» «Платникам податків про електронну звітність» «Інформаційно-аналітичне забезпечення» «Реєстр форм електронних документів» і є доступними для використання платникам податків.
    Платники податку на прибуток, що використовують базовий звітний (податковий) період квартал, подають податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за звітний (податковий) рік (у тому числі за 2017 рік) протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п.п.49.18.6 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями), зокрема в електронному вигляді з ідентифiкатором форми J0100116 згідно з Реєстром форм електронних документів (де 16 – номер версії документа, яка є чинною станом на 01.01.2018).

    Яка сума нецільової благодійної допомоги у 2018 році не включається до оподатковуваного доходу?

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п.п.170.7.3 п.170.7 ст.170 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не включається до оподатковуваного доходу сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається резидентами – юридичними або фізичними особами на користь платника податку на доходи фізичних осіб протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, визначеного згідно з абзацом першим п.п.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ, встановленого на 1 січня такого року (у 2016 році – 1930 грн, у 2017 році – 2240 грн, у 2018 році – 2470 грн).
    Водночас, положення п.п.170.7.3 п.170.7 ст.170 ПКУ не поширюються на профспілкові виплати своїм членам, умови звільнення яких від оподаткування передбачені п.п.165.1.47 п.165.1 ст.165 ПКУ.


    Версія для друку Написати листа


Про цей сайт | Запитання | Адміністратор