www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового
Версія для друку Написати листа
Затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить, що Кабінет Міністрів України відповідно до п. 232.1 ст. 232 Податкового кодексу України постановою від 24 квітня 2019 року № 408 (далі – Постанова № 408) затвердив Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі – Порядок).
    Порядок визначає механізм відкриття та закриття рахунків платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, механізм роботи зазначеної системи, а також проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.
    Нагадуємо, що система електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового вводиться в дію з 01 липня 2019 року.
    Платники акцизного податку зобов’язані з 01 травня до 01 червня 2019 року зареєструвати в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового всі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники будуть станом на 01 липня 2019 року.
    Суб’єкти господарювання, які відповідатимуть визначенню платників акцизного податку з 01 липня 2019 року, зобов’язані до 01 липня 2019 року зареєструватися як платники акцизного податку та зареєструвати у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники акцизного податку будуть станом на 01 липня 2019 року.
    Постанову № 408 розміщено на Урядовому порталі єдиного веб-порталу органів виконавчої влади України за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/deyaki-pitannya-elektronnogo-administruvannya-realizaciyi-palnogo-ta-spirtu-etilovogo

    До уваги розробників програмного забезпечення та платників ПДВ і акцизного податку!

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що з метою оптимізації обміну інформацією з платниками та у зв’язку з великою кількістю запитів на отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових/акцизних накладних (коди форм J/F13001хх, J/F13030хх), значними розмірами сформованих на них відповідей (коди форм J/F14001хх, J/F12010хх, J/F12012хх, J/F14030хх) ДФС Україні на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/anonsi/20684.html повідомила:
    ► з 01.06.2019 файли за формами J/F14001хх «Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних», J/F12010хх «Податкова накладна», J/F12012хх «Розрахунок коригування до податкової накладної», J/F14030хх «Витяг з Єдиного реєстру акцизних накладних», J/F12030хх «Акцизна накладна», J/F12031хх «Розрахунок коригування до акцизної накладної», які вивантажуються ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» для отримання платниками, надаються стисненими у архівних файлах формату ZIP;
    ► файли за формами J/F14001хх, J/F14030хх надаються окремим архівним файлом кожен. Ім’я архівного файлу дорівнює імені файла документа, розширення ZIP;
    ► файли з формами J/F12010хх, J/F12012хх, J/F12030хх, J/F12031хх надаються архівними файлами, до 500 документів у кожному. Ім’я архівного файлу буде сформовано з використанням першої частини імені XML файлу документа, що вкладений першим в архівний файл;
    ► кожен файл всередині архівного файлу є електронним документом і містить відповідну кількість електронних підписів;
    ► архівні файли підписані та зашифровані на отримувача.

    Фізичним особам про сплату транспортного податку

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що обчислення суми транспортного податку (далі – податок) з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.
    Норми визначені п.п. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
    Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 ПКУ встановлено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 01 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).
    Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
    Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.
    Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України (п.п. 267.7.1 п. 267.7 ст. 267 ПКУ).
    Фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п. «а» п.п. 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 ПКУ).


    До уваги платників ПДВ!

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України у зв’язку з численними запитами платників податків щодо порядку нарахування штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних, якими передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальникам, проінформувала про наступне.
    Відповідно до п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних (далі – ПН/РК) у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
    ► для ПН/РК, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
    ► для ПН/РК, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
    ► для РК, складених постачальником товарів/послуг до ПН, що складена на отримувача – платника ПДВ, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 15 календарних днів з дня отримання такого РК отримувачем (покупцем).
    Згідно зі статтею 120¹ ПКУ порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, для реєстрації ПН/РК в ЄРПН (крім ПН, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу у відсотках від суми ПДВ, зазначеної в ПН/РК.
    Таким чином, у разі складання постачальником товарів/послуг РК, в якому передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідальність за порушення граничного строку реєстрації в ЄРПН такого РК застосовується до відповідної особи в залежності від того, чи є отримувач (покупець) платником ПДВ.
    А саме:
    • для РК, складених на отримувача – платника ПДВ, відповідальним за його реєстрацію в ЄРПН є такий отримувач (покупець);
    • для РК, що не надаються отримувачу (покупцю), в тому числі складених на отримувача – неплатника ПДВ, відповідальним за його реєстрацію в ЄРПН є постачальник товарів/послуг.
    При цьому, сума штрафу розраховується з суми ПДВ, зазначеної у РК, в якому передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг, виходячи з абсолютної величини значення такої суми ПДВ.
    Зазначена позиція погоджена Міністерством фінансів України
    Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням : http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/379195.html
    Набрали чинності зміни до ПКУ та МКУ!
    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 22.05.2019 набрав чинності Закон України від 16 травня 2019 року № 2725-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про електронні довірчі послуги»» (далі – Закон № 2725).
    Законом № 2725 врегульовано питання надання кваліфікованих довірчих послуг у сфері справляння податків та визначено відповідні повноваження контролюючих органів у цій сфері.
    Зокрема, до Податкового кодексу України (ПКУ) введено поняття «кваліфікована електронна довірча послуга», «кваліфікований надавач електронних послуг», «кваліфікаційний електронний підпис чи печатка», «кваліфікована електронна позначка часу», «кваліфікований сертифікат відкритих ключів».
    Також Законом № 2725 уточнено, що єдиною підставою для відмови:
    ● у проходженні електронної ідентифікації платника податків в електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа;
    ● у прийнятті податкової декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі є недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа, за умови, що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа і надана у форматі, доступному для її технічної обробки.
    Крім того, Законом № 2725 визначено, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги.
    Водночас, Законом № 2725 внесено зміни до Митного кодексу України (МКУ) та Закону України від 08 листопада 2018 року № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України», відповідно до яких на 90 днів продовжено термін, протягом якого можливо буде здійснити митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що ввезені на територію України у період з 01.01.2015 і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
    Закон № 2725 опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 21.05.2019 № 93.

    Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області

    Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб.
    Впродовж січня - квітня 2019 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 123 письмових звернення громадян, що на 77 менше, ніж за відповідний період 2018 року. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо.
    До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом року надійшло 6 колективних звернення від 39 громадян. Звернення розглянуті у визначений законодавством терміни.
    З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДФС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.

    Юристи ДФС Дніпропетровщини відстояли справи у судах на суму 267,1 мільйонів гривень

    Станом на 1 травня 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,2 тис. справ різних категорій на загальну суму 11,4 млрд гривень.
    З розглянутих судами у січні - квітні поточного року 323 справ на суму 314,8 млн грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 201 справу на суму 267,1 млн грн, що складає 62,2 % від загальної суми розглянутих судами справ.
    Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.
    Так, з початку року на розгляді у судах знаходилось 4727 таких справ на суму 9,0 млрд гривень. З них судами розглянуто 196 справ на суму 113,0 млн грн, з яких на користь органів ДФС вирішено 122 справи на суму 65,2 млн гривень.


    Версія для друку Написати листа


Про цей сайт | Запитання | Адміністратор