www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 86,7 мільярдів гривень
Версія для друку Написати листа
Платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 86,7 мільярдів гривень

    Протягом січня - жовтня 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням ДУ Офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 75 млрд 675,9 млн грн, що на 15 млрд 939,4 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року. Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
    Так, до державного бюджету впродовж десяти місяців поточного року спрямовано 56 млрд 57,9 млн грн, що на 12 млрд 815,2 млн грн (або на 29,6%) більше надходжень січня - жовтня 2017 року.
    До місцевих бюджетів Дніпропетровщини за відповідний період забезпечено 19 млрд 618,0 млн гривень. Це на 3 млрд 124,2 млн грн (або на 18,9%) більше фактичних надходжень 10-ти місяців минулого року. Надходження у місцеві бюджети м.Дніпра складають більше 45% надходжень по області. З початку року місцева казна обласного центру отримала від суб’єктів господарювання та громадян 8 млрд 833,2 млн гривень. При цьому, бюджети міста Дніпра отримали майже на 400 млн грн. більше запланованого.
    Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з січня по жовтень 2018 року зібрано 11 млрд 28,7 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 1 млрд 951,5 млн грн (або на 21,5%).

    Новації для виробників хімічної продукції

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України листом від 31 жовтня 2018 року № 33723/7/99-99-15-03-03-17 повідомила наступне.
    Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 10 жовтня 2018 року № 826 «Про внесення зміни до Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості» (далі – постанова № 826).
    Постанову розроблено та прийнято з метою скорочення переліку документів, які необхідно подавати суб’єктам господарювання – виробникам хімічної продукції контролюючому органу для взяття на облік податкового векселя шляхом скасування довідки векселедавця щодо прогнозованого обсягу нафтопродуктів та/або речовин, які планується отримати від підприємства-виробника або ввезти на митну територію України.
    Тобто нормативно-правовим актом виключено пункт 9 Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 21 (далі – Порядок), яким встановлено, що підставою для взяття на облік податкового векселя є довідка векселедавця щодо прогнозованого обсягу нафтопродуктів та/або речовин, які планується отримати від підприємства-виробника або ввезти на митну територію України.
    Ця довідка подавалась представнику контролюючого органу на податковому пості окремо до кожного податкового векселя. В ній векселедавець розраховував обсяги нафтопродуктів та речовин, які були необхідні для виробництва прогнозованого обсягу продукції з урахуванням встановлених квот.
    Водночас запроваджена з 1 березня 2016 року система елекронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) дозволяє в межах квот, встановлених Кабінетом Міністрів України, контролювати обсяги нафтопродуктів та/або речовин, які реалізуються або ввозяться на митну територію України як сировина для виробництва в хімічній промисловості без сплати акцизного податку.
    Отже, постановою № 826 скасовано вимогу щодо подання довідки, яка була підставою для взяття на облік податкового векселя. Така зміна спрощує порядок взяття на облік податкового векселя та скорочує перелік документів, які необхідно подавати суб’єктам господарювання – виробникам хімічної продукції контролюючого органу.
    Враховуючи вищевикладене, починаючи з 13.10.2018, суб’єктам господарювання хімічної продукції (векселедавцям) для взяття на облік податкового векселя не потрібно подавати контролюючому органу (векселедержателю) довідку щодо прогнозованого обсягу нафтопродуктів та/або речовин, які планується отримати від підприємства-виробника або ввезти на митну територію України, а достатньо видати належним чином оформлений податковий вексель.

    Легалізація трудових відносин – це законодавчо закріплені права
    працюючих громадян сьогодні та гарантоване майбутнє завтра

    Питання виплати офіційної заробітної плати та офіційного працевлаштування дуже актуальна тема у нашому суспільстві. Про це повідомив начальник управління податків та зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов.
    За його словами, на даний час виплати заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, нажаль, нормою життя наших громадян та роботодавців.
    Кожному громадянину слід зрозуміти, що захистити себе він зможе тільки законним шляхом, і це можливо лише за умови належного оформлення трудових відносин з роботодавцем.
    Не варто забувати, що виплата заробітної плати без сплати встановлених податків і зборів є також грубим порушенням Законів України, яке підпадає під адміністративну та кримінальну відповідальності.
    Крім цього, виплата заробітної плати в «конвертах» та у розмірах, нижчих за мінімальні гарантії, по-перше, позбавляє наших громадян належного захисту, насамперед, належного розміру пенсійних виплат.
    По-друге, до місцевих бюджетів не надходять необхідні кошти, що безпосередньо відбивається на рівні життя і на розв»язанні безлічі соціальних проблем. Скорочується і фінансування соціальних статей з держбюджету.
    Тобто, легалізація зарплати та збільшення робочих місць не тільки вирішить проблему зайнятості населення, а надасть додаткові кошти для вирішення соціальних та побутових проблем громад Дніпропетровського регіону.
    Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 жовтня 2018 року № 649-р Головне управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДФС) разом с Пенсійним фондом України, Управлінням праці, Національною поліцією, органами місцевого самоврядування в Дніпропетровській області у складі робочих груп розпочинають проводити контрольно-перевірочні заходи з обстеженням об»єктів на предмет легальної зайнятості населення.
    Першочергова задача таких груп буде спрямована на категорію платників, по яких в автоматичному режимі виявлені ризики виплати зарплати в «конвертах», або виплати зарплати нижче встановленого законодавством мінімуму та по яких до ГУ ДФС надійшли скарги від громадян про порушення їх трудових прав.
    Слід зауважити, що це стосується найбільш ризикових сфер послуг, де частіше всього роботодавці використовують нелегальну найману працю. Це відбувається в стоматологічних, перукарських послугах, СТО, ресторанному бізнесу, оптовій та роздрібній торгівлі, будівництві, сільському господарстві.
    Фіскальна служба на теперішній час не ставить собі за ціль перевірити та оштрафувати. Для фіскальної служби найголовніше, що працівник був офіційно оформлений, соціально захищений, а з його заробітної плати сплачувались податки і збори.
    Все це мають добре усвідомлювати і роботодавці, і підприємці і наймані працівники Дніпропетровського регіону – зазначив Владислав Воінов.

    До уваги платників!

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 11 вересня 2018 року зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями (окрім єдиного соціального внеску) здійснюється на нові рахунки, відкриті в Державній казначейській службі України.
    Звертаємо увагу, що для забезпечення належного виконання платниками податків своїх обов’язків щодо своєчасної сплати податків на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» офіційного веб-порталу ДФС України у банері «Бюджетні рахунки» платники мають можливість отримати інформацію про реквізити діючих рахунків для зарахування податків, зборів до державного та місцевих бюджетів. З діючими рахунками також можливо ознайомитись за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

    Класифікація товарів для цілей митного оформлення
    здійснюється згідно з вимогами УКТ ЗЕД

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється згідно з вимогами УКТЗЕД, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України від 19 вересня 2013 року № 584-VII «Про митний тариф України» із змінами та доповненнями, з урахуванням Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД (далі – ОПІ) та визначальних для класифікації характеристик товару.
    З метою забезпечення єдиного тлумачення і застосування Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі – УКТ ЗЕД) в Україні запроваджено пояснення до УКТ ЗЕД, побудовані на основі Пояснень до Гармонізованої системи опису та кодування товарів 2012 року і Пояснень до Комбінованої номенклатури Європейськго Союзу та затверджені наказом Державої фікальної служби України від 09 червня 2015 року № 401
    Згідно з Правилом 1 ОПІ, назви розділів, груп та підгруп наводяться лише для зручності користування. Для юридичних цілей класифікація товарів проводится виходячи з найменувань товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо такі тексти назв та примітки не вимагають іншого, відповідно до таких положень.
    Відповідно до правил 6 ОПІ для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях повинна здійснюватись відповідно до найменувань останніх, а також приміток, які їх стосуються з урахуванням певних застережень, положень вищезазначених Правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього Правила також можуть застосовуватись відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не обумовлено інше.
    Отже, суб’єктам господарювання необхідно звертати увагу на визначення кодів товарів згідно УКТ ЗЕД для уникнення ситуацій щодо неправильної класифікації товарів згідно УКТ ЗЕД.



    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор