www.petropavl-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 18 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Петропавлівський район >> Податкова
Деклараційна кампанія 2019: сплачуємо податкові зобов’язання своєчасно
Версія для друку Написати листа
Деклараційна кампанія 2019: сплачуємо податкові зобов’язання своєчасно

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на строки сплати податкових зобов’язань, зазначених у податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) за звітний (податковий) 2018 рік.
    Так, строки сплати для:
    - фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)не пізніше21 лютого 2019 року;
    - фізичних осіб, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування), – протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання декларації;
    - громадян та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність – не пізніше31 липня 2019року.
    Крім того, звертаємо увагу на порядок сплати податкових зобов’язань.
    Так, платник податку – фізична особа, яка зобов’язана подати декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує ПДФО та військовий збір за кодами платежу:
    ► «11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;
    ► «11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».
    Платники податку – фізичні особи, які відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України зобов’язані сплатити ПДФО,але звільнені від подання декларації (при нотаріальному посвідченні договорів та/або при видачі свідоцтв про право на спадщину тощо) сплачують ПДФО та військовий збір за кодами платежу:
    ► «11010501» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами, які не підлягають обов’язковому декларуванню»;
    ► «11011000» – «військовий збір».

    Електронна ідентифікація фізичних та юридичних осіб

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників наступне.
    ДФС України повідомила, що для користувачів «Електронного кабінету» створено нові можливості при вході до приватної частини (особистого кабінету) з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація (з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг).
    Відтепер посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до «Електронного кабінету» в якості «посадової особи» або «фізичної особи».
    В залежності від обраного типу особи, якою здійснюється вхід, користувачу «Електронного кабінету» пропонуються сервіси та послуги, передбачені або для особистого кабінету фізичної особи, або особистого кабінету юридичної особи.
    Зокрема, «Електронний кабінет» для фізичної особи надає такі можливості як сплата податків, отримання відомостей про суму виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подання податкової декларації про майновий стан і доходи, інші сервіси та послуги для фізичних осіб (громадян).
    Також зазначаємо, що вхід до особистого кабінету юридичної особи може здійснюватися керівником, бухгалтером, особою, яка має право підпису, або особою, якій делеговано право підпису відповідних документів.
    Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367114.html

    До уваги платників рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів!

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що платниками рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України (далі – рентна плата) є суб’єкти господарювання, які експлуатують об’єкти магістральних трубопроводів та надають (організовують) послуги з транспортування (переміщення) вантажу трубопроводами України.
    Об’єктом оподаткування рентною платою:
    - для нафти та нафтопродуктів є їх фактичні обсяги, що транспортуються територією України у податковому (звітному) періоді;
    - для аміаку є сума добутків відстаней відповідних маршрутів його транспортування (переміщення), узгоджених між платником рентної плати та замовником на відповідний податковий (звітний) період, на обсяги аміаку, транспортованого (переміщеного) кожним маршрутом транспортування.
    Ставки оподаткування рентною платою:
    ►0,56 долара США за транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами;
    ► 0,56 долара США за транспортування однієї тонни нафтопродуктів магістральними нафтопродуктопроводами;
    ► 2,4 долара США за транзитне транспортування однієї тонни аміаку за кожні 100 кілометрів відстані відповідних маршрутів його транспортування.
    У разі зміни тарифів на транспортування до ставок рентної плати застосовується коригуючий коефіцієнт, який обчислюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, крім ставки рентної плати за транзитне транспортування аміаку та за транспортування нафти магістральними нафтопроводами для споживачів України.
    Сума податкових зобов’язань з рентної плати обчислюється як добуток відповідного об’єкта оподаткування, визначеного у п.п. 256¹.2 ст. 256¹ Податкового кодексу України (далі – ПКУ), на відповідну ставку оподаткування, визначену у п. 256¹.3 ст. 256¹ ПКУ, та з урахуванням коригуючого коефіцієнта, визначеного в установленому порядку.
    Сума податкових зобов’язань з рентної плати за податковий (звітний) період сплачується виходячи з:
    ● фактичних обсягів аміаку і відстані відповідних маршрутів його транспортування територією України;
    ● фактичних обсягів нафти і нафтопродуктів, що транспортуються територією України.
    Норми визначені ст. 256¹ ПКУ.

    Коли операція з виплати заробітної плати фізичним особам – нерезидентам вважається контрольованою

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Міністерство фінансів України стосовно правомірності віднесення виплати (нарахування) заробітної плати фізичних осіб – нерезидентів до операцій, які підпадають під визначення контрольованих, повідомило наступне.
    Для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими є господарські операції, що впливають на об’єкт оподаткування платника податку на прибуток (далі – платник) і здійснюються:
    а) з пов’язаними особами – нерезидентами, в тому числі у випадках, визначених п.п. 39.2.1.5 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));
    б) зовнішньоекономічні господарські операції з продажу та/або придбання товарів та/або послуг через комісіонерів – нерезидентів;
    в) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, зареєстрованими у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п. 39.2.1.2 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, або які є резидентами цих держав;
    г) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи. Перелік організаційно-правових форм таких нерезидентів в розрізі держав (територій) затверджується Кабінетом Міністрів України.
    Норми визначені п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ.
    Підпунктом 39.2.1.4 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ передбачено, що господарською операцією для цілей трансфертного ціноутворення є всі види операцій, договорів або домовленостей, документально підтверджених або непідтверджених, що можуть впливати на об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств платника податків.
    Відповідно до п.п. 14.1.84 п. 14.1 ст. 14 ПКУ інші терміни для цілей розділу III «Податок на прибуток підприємств» ПКУ використовуються у значеннях, визначених Законом України від 16 липня 1999 року № 996-XVI «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996), національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку і міжнародними стандартами фінансової звітності, введеними в дію відповідно до законодавства.
    Законом № 996 визначено, що господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства.
    Для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування (п. 44.2 ст. 44 ПКУ).
    Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318 із змінами, витрати відображаються в бухгалтерському обліку одночасно зі зменшенням активів або збільшенням зобов’язань. Витрати на оплату праці найманих працівників включаються до складу витрат звітного періоду.
    Підпунктом 39.2.1.7 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ визначено, що господарські операції, передбачені п.п. 39.2.1.1 (крім операцій, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні) і п.п. 39.2.1.5 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються такі умови:
    ► річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;
    ► обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік.
    Таким чином, якщо одночасно виконуються вищевказані умови, операції з виплати (нарахування) заробітної плати фізичним особам – нерезидентам можуть вважатися контрольованими для цілей ст. 39 ПКУ, а отже відповідно до п.п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 ПКУ по таким операціям необхідно подавати звіт про контрольовані операції.
    Разом з тим, необхідно зауважити, що будь-які детальні висновки щодо віднесення конкретних господарських операцій до контрольованих надаються лише за результатами детального вивчення умов, аналізу суттєвих обставин здійснення відповідних операцій та первинних документів.

    Електронна ідентифікація фізичних та юридичних осіб

    Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників наступне.
    ДФС України повідомила, що для користувачів «Електронного кабінету» створено нові можливості при вході до приватної частини (особистого кабінету) з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація (з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг).
    Відтепер посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до «Електронного кабінету» в якості «посадової особи» або «фізичної особи».
    В залежності від обраного типу особи, якою здійснюється вхід, користувачу «Електронного кабінету» пропонуються сервіси та послуги, передбачені або для особистого кабінету фізичної особи, або особистого кабінету юридичної особи.
    Зокрема, «Електронний кабінет» для фізичної особи надає такі можливості як сплата податків, отримання відомостей про суму виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подання податкової декларації про майновий стан і доходи, інші сервіси та послуги для фізичних осіб (громадян).
    Також зазначаємо, що вхід до особистого кабінету юридичної особи може здійснюватися керівником, бухгалтером, особою, яка має право підпису, або особою, якій делеговано право підпису відповідних документів.
    Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367114.html

    Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ліквідований межрегіональний «конвертаційний центр»

    У Дніпропетровській області співробітники податкової міліції ГУ ДФС ліквідували міжрегіональний «конвертаційний центр», організований групою осіб.
    Зазначені особи здійснювали незаконну діяльність по наданню послуг підприємствам реального сектора економіки, переважно Дніпропетровської, Київської, Донецької, Полтавської областей, в ухиленні від сплати податків шляхом вчинення «безтоварних» операцій та незаконного переведення грошових коштів з безготівкової форми в готівкову.
    Учасниками угрупування створено на підставних осіб, виключно з метою переводу безготівкових коштів у готівку, цілий ряд суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності. Протягом 2017-2018 років через зазначені «фіктивні» підприємства «проконвертовано» понад 120 млн грн, ймовірні втрати бюджету складають 20 млн гривень.
    Механізм конвертації полягав в тому, що на розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств та суб’єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» перераховувались безготівкові грошові кошти за нібито придбані товари та послуги, від підприємств реального сектору економіки (будівельні матеріали, побутова техніка, продукти харчування, тощо). В подальшому кошти знімались з розрахункових рахунків в банківських установах та повертались замовникам таких послуг за вирахуванням відсотка «винагороди».
    В рамках кримінального провадження створено 7 мобільних слідчо-оперативних груп та проведено комплекс слідчо-оперативних заходів, обшуки за місцями мешкання основних фігурантів, тіньових офісів та транспортних засобів. Також накладено арешти на розрахункові рахунки у банківських установах та на суми ліміту податку на додану вартість в системі електронного адміністрування.
    З незаконного обігу вилучено оргтехніку, оригінали первинних фінансово-господарських документів, мобільні телефони та печатки з ознаками фіктивності у кількості понад 160 штук. На розрахункових рахунках заблоковано майже 6 млн гривень.
    На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційного центру» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності.

    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор